Ga naar inhoud


Echostar 3000IP


Gast

Aanbevolen berichten

confused.gif" border="0 <P>Voor een goe dlezer is het niet altijd makkelijk de vraag te begrijpen. Ik neem aan dat je de SW aan het updaten bent met de loader. <P>Start eerst de PC en druk op de knop. Zet DAARNA pas de 3000 IP AAN. Dit triggered de download<P>Succes
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier een echostar 3000IP receiver, en als ik hem aanzet blijven de streepjes op het display continue ronddraaien.<BR>Heb geprobeerd om nieuwe soft erin te zetten, maar er gebeurt niets. De kabel is volgens de webside gemaakt. Er is ook geen menu zichtbaar. Alleen de led reageert op de remcont. <BR>Iemand een tip ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was ik in eerste instantie niet aan het doen. Het is ook niet mijn eigen ontvanger. De eigenaar heeft zitten prutsen met een rare doos voor een dishmotor. Zeer waarschijnlijk heeft hij de box opgeblazen. Heb hem geopend en met de scoop e.e.a. gemeten, geen enkele puls is er aanwezig op de hooftprint. Alleen voedingsspanningen.<BR>Conclusie : weggooien en nieuwe (humax) kopen.<BR>Bedankt voor de reactie. Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...