Ga naar inhoud


Traagheid AD-3000 ip via


Checkin

Aanbevolen berichten

Het valt mij op als ik op kanalen afstem met viacces codering (hotbird 13.oost) dat de ontvanger langzamer reageerd op de commando's (zappen, etc).<P>Herkent iemand dit probleem, wat is er aan te doen ??????(software versie 600)

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zelf een Echostar AD3000IP met losse V**C***S cam. Zelfde probleem.<BR>Duurt vaak ff dan zie je de cam mededeling Dat je niet gerechtigt bent om te kijken en dan doet hij het.<BR>Echostar heeft nog steeds software problemen.<BR>Het helpt misschien als we veel klagen op hun website.<BR>(Eendracht maakt macht). tongue.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

traagheid bij viaccess ligt grotendeels aan de viaccess ci. niet aan de echostar dus. hetzelfde geld voor seca. kijk voor de grap maar eens naar het verschil in schakeltijden bij gebruik van aston 1.03 en 1.05 ci module. de 1.05 is behoorlijk veel sneller, loopt minder snel vast, en corrigeert de lipsync veel sneller dan de 1.0 of 1.03.<BR>verder moet de echostar elke keer de pid's lezen, en dat kost ook even tijd. een echte zapmachine zal het wel nooit worden, dat ligt gewoon aan de manier waarop echostar het digitale gebeuren benadert. wil je een zapmachine, koop een humax. en mocht je deze nog niet snel genoeg vinden, tik een mm9500 op de kop.<BR>Er is volgens mij weinig mis met de echo. ja hij is geen sprinter, maar de huidige software loopt niet snel meer vast, en voor de gemiddelde kijker zal het een prima apparaat zijn.<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo<P>ikzelf heb problemen met het initialiseren van de via cam.Heb ik een irdetocam of seca cam geplaatst dan heb ik lang niet de problemen dan wanneer ik de viacam samen met de aston105 geplaatst heb , soms moet ik 4a5 keer opnieuw opstarten <P>groeten erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De versie werkt goed.Het zappen gaat wat sneller.Je kunt het beste maar een ci erin stoppen.Je zult zien dat b.v het warm lopen , switchen van ci, het wegvallen van channels etx nauwelijks niet meer voor komt.Oke het kan nog beter.Zie site van Satnerds.<P>J.B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb het toestel juist aangeschaft en vraag mij af of het normaal is dat hij bij elke zapping mijn kaart opnieuw initialiseerd.<BR>Voor de rest mag er gezegd worden dat de beeldkwaliteit er best mag wezen smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je deze melding bij het zappen krijg dan gebruik je de verkeerde files.<BR>Je vermeld niet of het hier om seca of viaccess gaat.<BR>Er zit niets anders op dan om op zoek te gaan naar een goed setje files.<P>Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...