Gast Ome Peter Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Goed opgemerkrk @ WPW Had er ff niet bij stil gestaan
Loui (K) Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Geplaatst: 1 februari 2008 Ja helemaal dat ik daar niet aan gedacht heb, bedankt heren zo zie je maar weer.Nu heb ik mijn usbstick nog niet als A drive,dat komt dan nog wel.maar zo gaat het ook.
Gast aart44 Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 @poetsdoekje Citaat: Dat is vreemd, ik ben de enigste gebruiker en ik heb alle rechten die mijn computer mij biedt!! en de groeten van poetsdoekje Onder XP werkt het prog prima, ik heb geen idee wat het bij jou kan zijn.
Poetsdoekje Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: aart44 @poetsdoekje Citaat: Dat is vreemd, ik ben de enigste gebruiker en ik heb alle rechten die mijn computer mij biedt!! en de groeten van poetsdoekje Onder XP werkt het prog prima, ik heb geen idee wat het bij jou kan zijn. Oeps, khep Vista, dat zal de foutmelding wel geven denk ik. poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen