R@oul Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Is het bij ons mede satters bekend dat als men het pinpas code nummer van 4 cijfers van achter naar voor invoerd er dan wel geld uit de automaat komt maar er dan gelijk een alarm gaat bij de politie die dan actie kan ondernemem. Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
Yoran Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Oh daarom heb ik altijd politie. Mijn pin is namelijk 7667. My DM7025 is MiLo-powered
Gast hummiesat Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 R@oul, probeer het eens uit en geef ons de uitslag, bij voorkeur met filmpje.
Gast Ome Peter Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 als ze dan ook het gepinde bedrag van achter naar voor afscrijven heb ik er wel oren naar dus 4500 pinne en 0054 afschrijven
borsjea Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Dat geldt alleen als je het drie keer achter elkaar doet Probeer maar
Gast JJK Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Ik geloof dat dit ook kan met de PC als je Ctrl F4 doet. JJK
leo1949 Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Dit verhaal duikt telkens weer op en is gewoon een HOAX uit 2006 Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
R@oul Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Geplaatst: 31 januari 2008 Is het niet waar dan? Wat heb ik nu dan toch weer veroorzaakt? Ik dacht al het kan eigenlijk niet want ik heb zelf een pincode van 4x 7777 ( veel geluk ) Raoul Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
ronaldsl Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 JA, die gebruik ik dus al jaren.........NOOIT gemerkt ?
alejandro Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: JJK Ik geloof dat dit ook kan met de PC als je Ctrl F4 doet. JJK Nee, met alt F4 Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen