Rocketscientist Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Het was weer geweldig en heb dus nu 11,5 Gb minder plek op de hdd. Dat ook, maar kijk een wat een kwaliteit opnames het waren. Zwart/wit, maar haarscherp! Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Fiene56 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Dat viel mij ook op. Heb dus meteen maar een oude ext schijf gepakt en er een backup op gezet. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
leo1949 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Ja het is ook een haarscherp beeldje ik heb hem nu aan staan geweldig. Ben inmiddels al aangekomen bij de Spencer Davis group Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
dommelsch_fan Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Geplaatst: 3 februari 2008 Geweldig programma en volgens mij digitaal geremasterd of zo. The liverbirds,het damesgroepje uit het eerste deel daar had ik eigenlijk nog nooit van gehoord.Leuk zangeresje was dat.Voor de rest toch unieke opnamen hoor.The gun,Chicago transit Autorithy met I'am a man (live),Blue Cheer,the Nice,Bozo dog doo dah band!! ...en vele anderen!!!!Toppertje heeeeeeee......biertje!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen