aukemuis Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Het is een zender waar volgens mij geen hond naar kijkt, alleen doordat het niet uit de Canal Digitaal transponders komt levert het geen verbetering van de beeldkwaliteit op en dat is dan wel weer jammer
Gast fullHD Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 De beeldkwaliteit van deze zender voldeed toch al niet aan de standaard hier. Programatisch was het ook niks. Inderdaad, niemand die het zal missen.
Gast Digital IQ Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: fullHD De beeldkwaliteit van deze zender voldeed toch al niet aan de standaard hier. Het voldeet ongetwijfeld aan de standaard van Zone Media en UPC Direct...
Johan45 Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: Digital IQ Origineel bericht van: fullHD De beeldkwaliteit van deze zender voldeed toch al niet aan de standaard hier. Het voldeet ongetwijfeld aan de standaard van Zone Media en UPC Direct... De slechte kwaliteit is toch echt de verantwoordelijkheid van CDS, zij plaats(st)en het in het Nederlandse CDS pakket. Ik heb er vaak langs gezapt maar ben nooit blijven 'plakken' Er zat voor mij niets tussen dat ik interessant genoeg vond. Vult u rustig aan !!!
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: leeuwsat De reden is dat ZoneClub niet meer via Astra 1 wil uitzenden. CDS kan hier dus niets aan doen. Maar tot dit moment zie ik hem nog steeds bij UPC Digital. Ik neem aan dat die hem ook afhalen van de sat, maar of dit Astra 1 is weet ik niet. Groet, Alfons
Gast fullHD Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Krijgen nu de abonnees van het familiepakket er een andere zender voor terug van Canal Digitaal? Het zou niet meer dan netjes zijn.
Gast aart44 Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: fullHD Krijgen nu de abonnees van het familiepakket er een andere zender voor terug van Canal Digitaal? Het zou niet meer dan netjes zijn. Niet netjes het zou schandalig zijn als ze hetzelfde bedrag gaan rekenen en minder zenders!!!
Penthe Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Ik heb sinds begin dit jaar familie pakket kado gekregen en zag tot mijn spijt dat er in no-time al 2 kanalen weg zijn nu. Eerste keer dat ik verder kan kijken in mijn leven na het opzeggen STB Als ze maar van Zone reality afblijven want daar kijk ik erg graag naar. Vind het zelf ook vreemd dat er kanalen weg gehaald worden en er niets voor terug komt. Zone club keek ik ook vrijwel niet naar maar zou toch graag dat zwarte scherm gevuld zien met een andere zender zolang het maar geen muziek zender is want daar zijn er al legio van.
Matthijs Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Kabeldistributie gaat via Telstar 12, 15 gr.west, freq 11124 H Ondertiteling DVB en teletekst pag 888. Codering: Cryptoworks Zie screenshot: Grt, Matthijs Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
digitaal kijker Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 op astra zend deze niet meer uit, heb net getest en krijg geen beeld door,zelf niet met het UPC direct signaal. en kreeg net de TVV nieuwsbrief en dit stond in kleine lettertjes. Citaat: Nog in het Pluspakket verdwijnt de zender Zone Club. Tot onze grote spijt heeft deze zender beslist om vanaf februari niet langer uit te zenden via ASTRA. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast harrytasker Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: Matthijs Kabeldistributie gaat via Telstar 12, 15 gr.west, freq 11124 H Ondertiteling DVB en teletekst pag 888. Codering: Cryptoworks Zie screenshot: Grt, Matthijs mmm welke skin gebruike je??? ziet er mooi uit!
guppje29 Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 zo te zien gemini 1 van de standaad skin Ik gebruik die ook namelijk DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Dat is dus alweer een kanaal die cds uit het familie pakket verwijderd. Eerst al het mooie motors en nu Zone Club. De laatste is dan geen gemis, maar desondanks wel weer een zender minder terwijl de prijs niet omlaag gaat. Denk dat ik mijn familypakket maar opzeg.
Matthijs Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: guppje29 zo te zien gemini 1 van de standaad skin Ik gebruik die ook namelijk Inderdaad, de standaard skin van Gemini Grt, Matthijs Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen