Ga naar inhoud


Zone Club weg bij CDS.


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: Rob út Fryslân
Dat is dus alweer een kanaal die cds uit het familie pakket verwijderd.
Eerst al het mooie motors en nu Zone Club.
De laatste is dan geen gemis, maar desondanks wel weer een zender minder terwijl de prijs niet omlaag gaat.

Denk dat ik mijn familypakket maar opzeg.


CDS heeft die niet verwijderd! Je mag niet verwachten dat ze voor zo'n zender zelf ruimte gaan inhuren. Ze zijn gewoon van de Astra af en dus ook weg bij TVV en UPC Direct. Het contract van Zone Club is éénzijdig opgezegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Penthe
Vind het zelf ook vreemd dat er kanalen weg gehaald worden en er niets voor terug komt.

Er komt wel iets voor terug, jullie hebben een tijdje geleden Mezzo erbij gekregen dat eerst in basis zat. En wij met het basispakket kregen TMF erbij dat eerst in settop zat. En settopbox kreeg SBS, RTL en Het Gesprek erbij. SBS en RTL zat eerst in het gratis pakket. En mensen met het gratis pakket.. Die moeten maar niet zeuren.

Win-win-win situatie zonder er wijzer van te worden! Zou de prijs van het familiepakket nu ook weer stijgen ter compensatie van de verdwenen zender, net als toen Mezzo uit basis ging?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Per saldo heb je per 1 februari in het familiepakket een gelijk aantal zenders.

 

Zone Club is dan wel weggevallen, Daarentegen is Discovery Civilization (op het etalagekanaal) erbij gekomen.

 

En dat is bepaald geen achteruitgang.

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: Noordzee
Per saldo heb je per 1 februari in het familiepakket een gelijk aantal zenders.

Zone Club is dan wel weggevallen, Daarentegen is Discovery Civilization (op het etalagekanaal) erbij gekomen.

En dat is bepaald geen achteruitgang.




Maar wel voor één maand, hou daar rekening mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar 1 maand lang naar Nostalgienet kunnen kijken en zeker daarna AT 5 lijkt me ook wel leuk.

 

 

coolcool

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: Noordzee
Klopt, maar 1 maand lang naar Nostalgienet kunnen kijken en zeker daarna AT 5 lijkt me ook wel leuk.


coolcool


Iedereen kan zich tenminste een goed beeld en opinie vormen van die zenders....Civilisation gaat volgens mij zowat alleen maar over oorlogen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Er komt wel iets voor terug, jullie hebben een tijdje geleden Mezzo erbij gekregen dat eerst in basis zat.


Dat zie je toch verkeerd.
Wij konden met family al Mezzo zien.
Mezzo is dus niet aan family toegevoegd maar uit basis verwijderd.
Dat is heel wat anders dan een win/win situatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digital IQ

Iedereen kan zich tenminste een goed beeld en opinie vormen van die zenders....Civilisation gaat volgens mij zowat alleen maar over oorlogen?


Eerst kijken, dan pas vragen.. sleep

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, na deze topic gelezen te hebben, weet ik nu waarom Zone Club zwart is, erg is het in dit geval niet, van de kabel was hij al vanaf 15 juli 2007 verdwenen. Alleen is het niet zo dat Zone Club stopt met uitzenden, zoals Satellitemagazine.com zegt, maar alleen op de Astra1 sat.

Dan zou CDS hem vanaf een andere sat positie over kunnen nemen, de Telstar b.v., nog met DVB ondertiteling ook, zoals ik in dit topic lees.

 

Niet dat ze dat moeten doen, dan weet ik nog wel een paar andere kanalen, waaruit ze zouden kunnen kiezen.

 

Wat te denken van Eurosport 2, zit notabene in het zelfde pakket als Zone Club, of Sci-Fi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rob út Fryslân

Dat zie je toch verkeerd.
Wij konden met family al Mezzo zien.
Mezzo is dus niet aan family toegevoegd maar uit basis verwijderd.
Dat is heel wat anders dan een win/win situatie.

Het sarcasme is niet overgekomen geloof ik. Hint: "zonder er wijzer van te worden" en "prijsverhoging ten compensatie van een verdwenen zender".

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matthijs
Kabeldistributie gaat via Telstar 12, 15 gr.west, freq 11124 H
Ondertiteling DVB en teletekst pag 888.
Codering: Cryptoworks

Zie screenshot:

club.jpg

Grt, Matthijs


idd, mischien is het nog wel eens een leuk idee om zulke zendertjes te indexeren smile

xlntradio kabeldistributie zit op de Atlantic Bird 2 op 8.0W
11093/H/10000 3/4

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Het sarcasme is niet overgekomen geloof ik. Hint: "zonder er wijzer van te worden" en "prijsverhoging ten compensatie van een verdwenen zender".


Ik was net wakker en had nog geen koffie gehad. crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...