The postman Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Wat in gods naam is mis met de hyv*s website.Het blijkt dat de site is de gehele dag uit de lucht.Ik heb een vrije dag en ik wil tv kijken maar mijn vrouw is chagerinig dat zij hyv*s niet op kan dus nu heeft zij de tv veroverd !DUS HEEEEELLLLLLP !!!!! DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(
Gast Pacman Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: The postman hyv*s Wat ????? Weer die sterretjes, wat is dat toch....
The postman Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Geplaatst: 31 januari 2008 De website met al de vriendjes !!! Ik ben bang voor een ban dus work it out !! DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(
WPW Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Staat al een poosje op nu.nl: Citaat: stroomstoring op de locatie waar de zogeheten hosting plaatsvindt gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
DroomDoos Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Bron: hyv*s.nl Vanwege een stroomstoring zijn we in het begin van de avond down geweest. Inmiddels zou het grootste gedeelte van de site het weer moeten doen Berichten lezen en krabbelen kan op het moment nog even niet, en ook chatten en foto's uploaden staat tijdelijk uit. We werken eraan om dit weer aan de praat te krijgen! Excuses voor het ongemak.
leo1949 Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 hyv*s.nl Pacman alweer ****** Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Pacman Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: leo1949 hyv*s.nl Pacman alweer ****** Go*ie sm*lie* L*o !
Ome Merde Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Hyves .... zo traaaaaag, het lijkt de Asus site wel. nee, bandbreedte is te koop, waarschijnlijk hebben ze het er niet voor over. ik vind het een ergenis om daar zo nu en dan op te kijken merDe deze ruimte is te huur
Greatone Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Is er nog geen Hyves voor sateliet mensen * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Hellum Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 ik moet ook een account op hyves hebben, heb er nog nooit op gekeken, interesseert me niet, dit soort sites hebben iets meer mijn interesse MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen