Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Peter R. de Vries weet het wel te brengen: Hij heeft de verdwijningszaak van Natalee Holloway opgelost:"De beelden van de spannendste verborgen camera-actie die ik ooit heb gedaan. Soms leiden dagdromen toch tot harde journalistieke produkties. En de bittere waarheid." Ofwel, we weten nu nog helemaal niks omdat we moeten wachten op de uitzending van zondag. Wel start Justitie naar aanleiding van de uitzending een nieuw onderzoek. Onze zeer gecalculeerde gok: Peter heeft Joran, na het wijnincident by the balls. Check ook de subtiele aankondiging van de misdaadverslaggever en zijn column. Feli!

Update: Vkmag heeft een open dir gevonden op de site van De Vries met daar in bewijs waaruit blijkt dat Joran op een of andere manier een bekentenis ontfutseld is.

Update: En Amerika is ook wakker..

Lees verder

 

Joran is het haasje

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Klopt, ik heb er ook iets van gezien in hart van Nederland vroege editie op SBS6, knap werk van Peter R. De Vries!

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we eerst maar even afwachten voordat we te vroeg juichen. En het is maar de vraag wat er met de nieuwe informatie gebeurd. Straks is het weer 1 of andere lullige formaliteit waardoor ze zgn niks kunnen beginnen. Je verwacht tegenwoordig al niks anders van justitie.

 

Eigenlijk wist de hele wereld toch al dat Joran nooit de waarheid sprak en schuldig was aan haar verdwijning/dan wel moord. Dat gastje kon hier gewoon doorgaan met z'n loverboy activiteiten en vrolijk van zijn roem genieten.. Daarna schrijft hij een boek waar hij vermoedelijk ook nog is flink aan verdient..

 

jaja kan best lucratief zijn zo'n moord plegen....

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet hoe het zondag afloopt, en hoe Peter R. de Vries aan zijn informatie is gekomen. De justitie kan trouwens Joran nog steeds niets maken omdat de camera beelden en geluids opnamen ilegaal verkregen zijn en niet rechtsgeldig zijn. De laatse die Codx geschreven heeft komt waarschijnlijk ook ter sprake in de uitzending van zondag.

 

Salu2, D.Quijote

 

 

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Het lijkt mij ook stug dat ze onrechtmatig verkregen videobeelden/audio opnamen mogen gebruiken bij een rechtzaak.

Sterker nog.

P.R. de Vries heeft hiermee een strafbaar feit gepleegd.

 

Als meneer denkt dat hij daarmee ongestraft weg komt dan heeft hij dat ook mis.

De Nederlandse politie is al niet gek op die meneer (ik doe in mijn eentje wat jullie niet lukt) de Vries.

Daarbij vergetende dat hij met een heel team 1 zaak oplost, waar de politie met minder mensen en geld veel meer zaken op moet lossen.

 

Joran gestraft dan hartstikke mooi, maar die de Vries gun ik de eer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik vind het wel knap van Peter dat die dit op eigen houtje heeft kunnen doen. Zal er dan eindelijk schot in de zaak komen? Denk idd dat die knaap van een Joran veel meer weet, maar doet alsof z'n neus bloed. Ziek makend!

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is al duidelijk een zeer lang gesprek geweest met justitie en die hebben te kennen gegeven dat er niets mis is met het verkregen bewijs.

Alleen moet Aruba ook nog wat meer de nieuwe bewijzen onderzoeken.

 

Dat er mensen zijn die Peter R deze zaak en oplossing niet gunnen is natuurlijk belachelijk.

Laten we ervan uitgaan dat Peter niet eergisteren is geboren en of je hem nu wel of niet mag, van enig respect kunnen we wel spreken.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Unetwork
Er is al duidelijk een zeer lang gesprek geweest met justitie en die hebben te kennen gegeven dat er niets mis is met het verkregen bewijs.


Ik dacht altijd dat de rechter bepaald of een 'bewijs' rechtsgeldig is.
Maar hoe dan ook, PeterRdv houd de spanning er wel in.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil niet veel zeggen, maar Peter R. de Vries heeft wel gelijk wat betreft over de kwel geest

 

-----------------------------------

 

/ Clarke-Tech 2100+ / Visiosat Bisat (28o-23o-19o-13o-5o-1w) / CD kaart / TVV kaart /

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard is het te hopen dat het opgelost wordt maar het is bekend dat Joran geen fan is van Peter R de Vries.

 

Stel eens dat Joran een "valse" verklaring heeft afgelegd omdat hij in de gaten had dat hij afgeluisterd was of zoiets.

Dat staat Peter toch wereldwijd voor Jan met de korte achternaam.

Misschien dat de pers nog meer duidelijk kan maken voor zondag!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de VS wordt nu voorgesteld Peter R de Vries in te huren om Osama Bin Laden op te sporen.

 

Hebben jullie Gisteren Peter ook gezien bij Pauw en Witteman? Ik denk dat hij de zaak Rudi Lubbers ook nog even gaat heropenen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
In de VS wordt nu voorgesteld Peter R de Vries in te huren om Osama Bin Laden op te sporen.

Hebben jullie Gisteren Peter ook gezien bij Pauw en Witteman? Ik denk dat hij de zaak Rudi Lubbers ook nog even gaat heropenen!



Ik hoop dat hij het oplost.
Toch blijf ik het een arrogante kwal vinden.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...