Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: Satraver
5 a 8 km te hard is bij de meeste auto's op de teller toch al snel z'on 10 a 15 km sneller dan je mag.En dan is er ook al de correctie vanaf dus ik denk eerder aan 15 a 20 km op je teller.


Dat word vaak vergeten.
En oom agent vraagt niet of we te hard willen rijden, dat doen we zelf.
Ik heb zelf al te vaak moeten betalen voor een paar kilometer te hard.
Zonde van het geld maar ik had zelf te hard gereden en dan moet je niet moeilijk doen maar ook zo sportief zijn om te betalen.
3 of 100KM te hard, waar moet je de grens gaan leggen als grensen ook steeds weer verlegd worden?

Ik kan me kwaaier maken om parkeerboetes.
even een aankondiging afleveren bij een wanbetaler wat nog geen 2 minuten heeft geduurt en ja hoor weer zo'n pokke ding achter de ruitenwisser.
Het ergste is dat ze je dan nog dom lachend aankijken ook.

Maar ja dit heeft allemaal niks met junken als Joran te maken of met de laatste leugen van de Vries.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Rob út Fryslân
Dat word vaak vergeten.
En oom agent vraagt niet of we te hard willen rijden, dat doen we zelf.
Ik heb zelf al te vaak moeten betalen voor een paar kilometer te hard.
Zonde van het geld maar ik had zelf te hard gereden en dan moet je niet moeilijk doen maar ook zo sportief zijn om te betalen.
3 of 100KM te hard, waar moet je de grens gaan leggen als grensen ook steeds weer verlegd worden?

Ik kan me kwaaier maken om parkeerboetes.
even een aankondiging afleveren bij een wanbetaler wat nog geen 2 minuten heeft geduurt en ja hoor weer zo'n pokke ding achter de ruitenwisser.
Het ergste is dat ze je dan nog dom lachend aankijken ook.

Maar ja dit heeft allemaal niks met junken als Joran te maken of met de laatste leugen van de Vries.


ja, uit mijn hart vooral dit:
Maar ja dit heeft allemaal niks met junken als Joran te maken of met de laatste leugen van de Vries.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke polemiek vanavond bij Pauw en Witteman tussen Peter R en advocaat Spong, eigenlijk op alle punten gewonnen door Peter R.

 

Spong gaf aan dat er geen bekentenis zou zijn, je kunt erover twijfelen of Joran de waarheid sprak maar een bekentenis is het zeker. Ook wordt steeds weer de fout gemaakt Peter R te beschouwen als een verlengstuk van justitie, hij is een journalist en hoeft dus helemaal niet eerst te overleggen met justitie. En dan werd weer eens die joint erbij gehaald, prachtig gepareerd door de stellen dat je als van een joint dingen zou gaan bekennen die je niet hebt gedaan het politieburo in Amsterdam steeds vol zou zitten met bekennende weedrokers.

 

Jammer dat het levendige gesprek werd afgebroken voor een gesprek met een één of andere NS directeur.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeder Natalee schakelt Moszkowicz in

Uitgegeven: 15 februari 2008 23:00

bron:nu.nl

 

AMSTERDAM - Advocaat Bram Moszkowicz is door de moeder van Natalee Holloway benaderd om een civiele procedure te voeren tegen Joran van der Sloot. Moszkowicz onderzoekt of Van der Sloot zich schuldig heeft gemaakt aan een 'onrechtmatige daad'.

 

Dat zegt de advocaat vrijdagavond in het actualiteitenprogramma Nova. Op basis van die onrechtmatige daad zou hij financieel kunnen worden aangepakt.

 

Moszkowicz merkt twee feiten aan als onrechtmatige daad. Hij noemde het verzwijgen van de feiten door Van der Sloot en daarnaast de shock die moeder Beth Twitty is toegebracht doordat zij kennis moest nemen van Jorans bekentenissen in het programma van Peter R. de Vries.

 

Beelden

 

Misdaadverslaggever De Vries toonde onlangs heimelijk opgenomen beelden waarin Joran bekent te weten waar Holloway is gebleven. Ze zou onwel zijn geworden tijdens een vrijpartij, waarna Van der Sloot een vriend zou hebben gebeld die hem zou hebben geholpen Natalee te dumpen in zee. De Vries toonde deze beelden voor uitzending aan haar moeder.

 

De civiele procedure die Moszkowicz onderzoekt, staat los van de mogelijke strafrechtelijke vervolging door het Openbaar Ministerie op Aruba. Moszkowicz zegt in het programma de kans klein te achten dat Joran dan wordt veroordeeld. "Ik denk dat de zaak strafrechtelijk op zijn eind loopt. Ik zeg daarmee niet dat ik het begrijp, of dat ik het ermee eens ben."

 

Als het tot een procedure komt zou die in Nederland worden gevoerd.

 

en nu??

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heerlijke polemiek vanavond bij Pauw en Witteman tussen Peter R en advocaat Spong, eigenlijk op alle punten gewonnen door Peter R.


Ik heb alleen het laatste stukje van de uitzending gezien, en dat gedeelte niet. Maar voordat iemand Spong onder de tafel lult moet er veel gebeuren. De man heeft een ongelofelijk scherpzinnge en analytische geest. Ik weet niet hoe het nu is, maar hij werd door zijn vakgenoten steeds gezien als de beste advocaat van Nederland, en dat was in de tijd dat heel Nederland vol bewondering keek naar Max Moskowicz.

In het verleden heeft Peter R. steeds veel indruk weten te maken door minutieus alle feiten van een misdrijf uit te zoeken en met tegenstrijdigheden boven water te komen. Maar wat zien we nu? Joran hangt een geweldig interessant lulverhaal op, en noemt daarin een aantal feiten. Hij gebruikt een telefoon om een vriend te bellen, die dan met zijn boot het lijk op zee gedumpt zou hebben. Het probleem is alleen dat hij die telefoon niet gebruikt kan hebben, wat die was alleen bruikbaar voor gesprekken met de US, de vriend was aantoonbaar niet op het eiland, en heeft blijkbaar ook geen boot. Kortom, alle controleerbare feiten blijken onjuist, en dat had Peter makkelijk kunnen uitzoeken op dezelfde manier zoals hij dat altijd deed en waar hij zijn reputatie aan te danken heeft.

Blijft over een interessant klinkend verhaal van een jongen waarvan we allemaal weten dat hij psychisch niet helemaal 100% is, en al voor deze affaire bij een psychiater liep omdat hij alles aan elkaar loog. Hij kan best aan het opscheppen geweest zijn om de stoere jongen te spelen tegenover een oudere vriend die een zekere reputatie in de onderwereld heeft. Hij wist tenslotte niet dat hij gefilmd werd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
de vriend was aantoonbaar niet op het eiland, en heeft blijkbaar ook geen boot. Kortom, alle controleerbare feiten blijken onjuist,
Wie heeft dus t lijk naar zee gevaren 3 keer raden.

Dat is ook DE reden om erover te liegen overal en nergens.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij had XXX gewoon hulp moeten halen in het hotel, je gaat toch niet iemand in zee dumpen. Ja dat gebeurt dus blijkbaar wel maar dan ben je rijp voor een gesloten inrichting.

 

Nee, dit is een geval dood door eigen schuld en proberen de schade te beperken. Maar goed hij heeft het paar jaar kunnen rekken en zover ik het nu overzie komt hij er ook nog mee weg ook.

Het slaatje uitslaan zal er wel niet meer inzitten en voor het grote publiek is de naam inmiddels ook besmet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Wie heeft dus t lijk naar zee gevaren 3 keer raden.


Joran zelf zeker in zijn dooie eentje. Hoe heeft hij dat dan gedaan? Het lijk achter zich aan gesleept over het strand naar de aanlegsteiger, en daar in de boot gedumpt? Of eerst de boot opgehaald, die op het strand gezet, lijk over het strand gesleept, in de boot gehesen, en daarna de zee opgevaren? Heb je enig idee hoeveel moeite dat kost? En waar haalde hij de sleuteltjes van zo'n boot vandaan? Nog niemand heeft zelfs maar geopperd dat hij de beschikking had over een boot.

Als je maar niet teveel nadenkt, dan klinkt alles logisch. De realiteit is echter heel wat weerbarstiger zoals steeds weer opnieuw blijkt. Heeft Joran iets met de verdwijning van die meid te maken? Misschien wel, misschien niet. De enige die het weet is Joran zelf, en tot nu toe heeft hij bij de autoriteiten ontkend, en heeft hij bij alles en iedereen fantasie verhalen opgehangen. Niet slim, niet sympathiek, maar het maakt hem nog lang geen moordenaar, daarvoor hebben we echt spijkerhard bewijs nodig. Bekentenissen zeggen niets, kijk maar naar de Schiedammer Park moord waar Peter wel heel goed werk verricht heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Joran zelf zeker in zijn dooie eentje. Hoe heeft hij dat dan gedaan? Het lijk achter zich aan gesleept over het strand naar de aanlegsteiger, en daar in de boot gedumpt? Of eerst de boot opgehaald, die op het strand gezet, lijk over het strand gesleept, in de boot gehesen, en daarna de zee opgevaren? Heb je enig idee hoeveel moeite dat kost? En waar haalde hij de sleuteltjes van zo'n boot vandaan? Nog niemand heeft zelfs maar geopperd dat hij de beschikking had over een boot.
Dit kan dus niet aangezien hij na een half uur al thuis was en dat bedoel ik ook niet.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
. Bekentenissen zeggen niets,


Juridisch gezwets. Het zal allemaal wel juridisch kloppen maar zou je ook zo rationeel redeneren als het je eigen dochter betreft? Is de redenatie, ach het is maar een Amerikaans sletje?

Die grappenmaker uit Aruba met die totaal foute vader heeft bekend, haar belachelijk gemaakt, het juridische systeem van Aruba (dus ook Nederland) uitgelachen. Ja misschien heeft spong, anker, of die moskovitch juridisch gelijk maar er is ook emotionele zijde aan deze kwestie. Die zijde is van de man op straat die hier, terecht, helemaal niets van begrijpt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...