Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Eigenlijk moet het toch niet gekker worden, er is geen enkel echt bewijs dat Joran iets vreselijks gedaan heeft.

We weten alleen dat het een noitore leugenaar is die iedere keer zo stoned als wat een paar verklaringen heeft afgelegd, dus niets opgelost geen enkel bewijs.

 

Het is maar goed dat het hier geen echte rechters zijn, de één wil hem al door een Oost Europese huurmoordenaar laten opruimen.

De ander wil hem uitleveren naar Amerika en de derde naar Aruba.

We zullen moeten wachten op echt bewijs voor er echt wat kan gebeuren. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: aart44
Eigenlijk moet het toch niet gekker worden, er is geen enkel echt bewijs dat Joran iets vreselijks gedaan heeft.
We weten alleen dat het een noitore leugenaar is die iedere keer zo stoned als wat een paar verklaringen heeft afgelegd, dus niets opgelost geen enkel bewijs.

Het is maar goed dat het hier geen echte rechters zijn, de één wil hem al door een Oost Europese huurmoordenaar laten opruimen.
De ander wil hem uitleveren naar Amerika en de derde naar Aruba.
We zullen moeten wachten op echt bewijs voor er echt wat kan gebeuren. :D


Ja da's waar, het is vrij normaal dat je:
1) Verdachte bent in een verdwijningszaak.
2) Vervolgens zeer veel tegenstrijdige berichten omtrent dit misdrijf openbaar maakt.
3) Tijdens een TV uitzending de arrogante kwast uithangt die z.g. niets te verbergen heeft.
4) Een boek gaat uitgeven om hieruit een "slaatje" te slaan.
5) Een redelijk aan de waarheid grenzend verhaal (gezien de bestaande verhoor rapporten) ophangt tegen een vriend in de auto.
6) En vervolgens daarbij aangeeft dat je er geen seconde van wakker ligt.

Schiet mij maar lek, maar die vent moet gewoon de maatschappij verlaten....

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt bewijs ben ik met je eens....

maar hoe krijg je dat bij zo'n jongen.....eruit RAMMEN!!!!

lekker ouderwets nagels enz. eruittrekken...gaat niemand dood van,mocht hij het niet hebben gedaan.

maar dan kom je er wel voor het echhie achter,en hij weet zeker weten er meer van.

die justitie van ons is daarvoor een regelrechte vlater in alle zinnen van het woord...

dat vindt ik bijna net zo erg als de leugens die joran verteld heeft(mischien nog steeds).

sla die gozer net zolang tot je het meerdere mensen kan laten geloven dat hij het wel of niet gedaan heeft.

en dat hebben de nabestaande wel verdient met dat "monster".

 

en dan als je weet dat hij het gedaan heeft....lekker vrijlaten en bekend maken.

ik weet al dat ik een paar atv dagen neem...ben er al niet ver vandaan.....maar ja,wie wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog, als ik de pa van dat meisje was??....pfffff

Had ik er wel een paar jaar voor over, echt waar...

 

Ik heb de diverse uitzendingen een aantal keren bekeken, ik zie die gozer gewoon uitstralen " mijn vader is advocaat en ze kunnen me lekker niets maken"

 

Nou beste vriend van der S, volgens mij gaat je leventje er heeeeel anders uitzien.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matjas
Het is maar goed, dat onze rechtstaat anders in elkaar zit.

De rechtbank is enkelt net een draaibank: wat recht was draaien zijn krom.

Ik heb mij de hele uitzending liggen ergeren aan die gast.
En nog liegt hij, daarnaast schept hij er ronduit over op dat hij aan de hele toestand uiteindelijk nog beter aan wordt ook.

Ik blijf erbij dat ze die meiden drogeren en dan verkrachten. Dat getril sluit daar prima bij aan. Sommigen zijn overgevoelig. Hij zegt niet voor niets dat het niet de eerste keer is. Maar wel de eerste keer dat het zo gruwelijk uit de hand loopt.

Maar goed, geen lijk geen zaak. Laten ze hem maar vastzetten voor belemmering van het onderzoek en vervolgens mag meneer zelf bewijzen dat hij gelogen heeft want ondertussen heeft hij zijn hersens dusdanig doorgeblowed dat hij niet eens meer weet hoe het echt gegaan is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Puik stukje "undercover" operatie van de Vries, dat moet ik hem wel nageven. Was een beetje sceptisch na JFK, maar dit was wel een huzaren stukje. Jammer dat ie z'n rancuneuze aard niet eventje kon achterlaten.

En Joran, tja..hij zit bij iemand die zich voordoet als groot crimineel, hij voelt zich een hele kerel, is stoned, denk wel dat er wat stoerdoenrij in z'n verhaal zit. Het is wat aart ook al zei, het is tot dus ver alleen illegaal ontdoen van een lijk.

Voor wat ie de ouders van Natalee heeft aangedaan, dat moeten ze hem wel aanrekenen en flink ook.

Ik denk niet dat Joran, zo slim en berekenend is als men (lees de Vries) ons wil doen geloven. Denk eerder dat ie ontzettend veel dom geluk heeft gehad. Soms zelfs zonder dat ie het in de gaten had.

Al met al, prima van de Vries dat ie hem te pakken heeft genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Nou nee het is juist niet het illegaal ontdoen van een lijk.

Het stomme is dat Joran heeft toegegeven dat niemand wist of Natalee wel dood was.

Natalee kon ook in coma liggen of gewoon bewusteloos zijn door de drank/coke/GHB? combinatie.

 

Als je niet voor 100% weet of iemand dood is, dan kan het dus zijn dat je een levend persoon in het diepe water hebt gegooid die door de drank/drugs zich niet kon redden.

Dat is doodslag en anders minimaal dood door schuld, en dat gaat Joran nu hopelijk opbreken.

 

Alle Bubbah's in de wereld, laat uw zeepje vallen en verenigd u. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: el bobo
echt bewijs ben ik met je eens....
maar hoe krijg je dat bij zo'n jongen.....eruit RAMMEN!!!!
lekker ouderwets nagels enz. eruittrekken...gaat niemand dood van,mocht hij het niet hebben gedaan.
maar dan kom je er wel voor het echhie achter,en hij weet zeker weten er meer van........


Kom op Moderators dit gaat echt een streep te ver. Er zijn mensen voor minder van dit forum geweerd. Ik vind het ook niet sterk dat jullie niet wat nuance proberen aan te brengen in jullie eigen reacties.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satpiet 200
> en jij heb vast geen dochter !!!


Toch wel. Twee hele mooie twintigers. blushwhistle
Maar dat is al helemaal geen reden om mensen klakkeloos te beschuldigen. Nogmaals daar hebben we een rechtsysteem voor in onze democratie, waar iedereen soms best nijdig op kan zijn, maar dat gelukkig een heel veel betere bescherming biedt dan al die landen waar de mensenrechten met voeten wordt getreden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satpiet 200
geef toe die joran is niet fris


Nee joh, dat zie ik ook wel, maar ben eerlijk en kijk om je heen, daar lopen nog veel meer van die minder frisse types. Dat is toch geen reden om ze de meest verschrikkelijke dingen toe te wensen. Dan word je zelf toch ook onfris?.
@wammeswaggel
De media hebben er weer een hype van gemaakt en ik vind het beangstigend hoe mensen zich laten opjutten. "Hij moet hangen, hij is onze gemeenschappelijke vijand". Griezelig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Je hebt gelijk Wammeswaggel.

Dagelijks worden meisjes vermoord, ook in Amerika.

Het bijzondere in deze is dat de vader van dit meisje een stinkendrijke Amerikaan is en bevriend is met de bekende televisie psycholoog Dr. Phil.

Op hoog niveau zijn mensen wakker geschud om druk op deze zaak te leggen.

 

Vandaar de drukte om dit alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satpiet 200
geef toe die joran is niet fris
ow mensenrechten datb klopt dan zit je hier wel goed ,slachtoffer rechte zit je hier niet zo goed
Wat ben ik toch blij dat type's zoals jij het in Nederland niet voor het zeggen hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...