Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Citaat:
Immers heeft Joran wel meer met de waarheid gespeeld om stoer over te komen of iets dergelijks om het vervolgens weer in te trekken.


Het verschil met zijn eerdere verklaringen was dat deze onder politie- en/of mediadruk werden gedaan. Dit is even wat anders dan iets in vertrouwen aan een "goede vriend" vertellen zoals we allemaal hebben kunnen zien op de tapes.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat een rechter het verhaal in de auto als "één van de vele leugens"zou kunnen beschouwen en het als niet gegrond verklaart in de bewijslast.

Ook al zou Joran totáál niets met de dood c.q. verdwijning van Nathalie te maken hebben (wie weet zit ze bij wijze van spreken gewoon ergens in Brazilië), dan nog heeft hij met het verhaal in de auto zijn schuldvonnis - geheel danwel gedeeltelijk - getekend. Hier komt hij niet meer mee weg.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: matjas
Origineel bericht van: satpiet 200
geef toe die joran is niet fris


Nee joh, dat zie ik ook wel, maar ben eerlijk en kijk om je heen, daar lopen nog veel meer van die minder frisse types. Dat is toch geen reden om ze de meest verschrikkelijke dingen toe te wensen. Dan word je zelf toch ook onfris?.
@wammeswaggel
De media hebben er weer een hype van gemaakt en ik vind het beangstigend hoe mensen zich laten opjutten. "Hij moet hangen, hij is onze gemeenschappelijke vijand". Griezelig.

Ik ben t hier met Matjas en Aart eens gisteravond waren er mensen op de tv die m al dood gingen slaan maar dat gaat natuurlijk nergens over aangezien de waarheid nog steeds niet boven tafel is.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten we vooral chillen smile

 

dat iedereen een mening heeft is klaar als een klontje, laten we onszelf niet verlagen tot het niveau v/d Sloot.

het OM heeft gewoon keihard bewijs nodig en dat weet Joran (dankzij Pappie) ook.

Ik kan me niet voorstellen dat ie, wat men op dit moment heeft aan verklaringen e.d, de bak in draait.

 

let maar op mijn woorden. dit blijft nog een paar weken warm, Joran houdt zich schuil. Over een half jaartje (of een jaartje) is dit weer weggewaaid en kan meneer z'n gang weer gang, hetzij in NL, hetzij op de Antillen. Ik zou er ook niet verbaasd om zijn dat ie z'n biezen pakt en naar Spanje vertrekt (hij heeft het er notabene over in de reportage). Genoeg vrouwenvlees aan de costa's dus ouders beware.

 

over 2 jaar dit topic nog maar eens uppen en je zal zien dat ik gelijk heb.

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

De uitzending van afgelopen zondag van Peter R. De Vries op SBS6 wordt vanavond ook voor de Belgische kijkers uitgezonden op Vijf TV. Meer info vindt u op onderstaande link.

 

Peter R. De Vries op Vijf TV

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200
Origineel bericht van: fatfreddy
Origineel bericht van: satpiet 200
geef toe die joran is niet fris
ow mensenrechten datb klopt dan zit je hier wel goed ,slachtoffer rechte zit je hier niet zo goed
Wat ben ik toch blij dat type's zoals jij het in Nederland niet voor het zeggen hebben.



dat snap ik even niet als ik iemand niet fris noem? zie jij dat als iets ergst ,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge jonge. Als ik de reacties hier zo lees dan ben ik toch wel teleurgesteld! Een groot aantal van ons blijkt niet veel intelligenter te zijn dan die malloten in Drachten.

 

Ik heb de uitzending niet gezien maar helaas wel moeten aanhoren omdat vriendin wilde kijken. Wat een akelig mannetje die de Vries. Een prachtige commercieel opgezette schertsvertoning.

 

Wat hebben we nou gezien wat we nog niet wisten?

 

Die van der Sloot is een totaal geschifte idioot waar niks zinnigs uit komt;

Pa heeft er waarschijnlijk wel mee te maken;

En Natalee was niet zo'n lief onschuldig meisje met parelketting.

 

Die uitzending roept meer vragen op dan er beantwoord zijn en die van der Sloot wordt steeds ongeloofwaardiger.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Ook al zou Joran totáál niets met de dood c.q. verdwijning van Nathalie te maken hebben ...

Alle discussies over of Joran van der Sloot nu wel of niet schuldig is kun je ook bekijken door de zaak om te draaien:
Stel dat Joran van der Sloot niks te maken heeft gehad met de verdwijning van Natalee Holloway, waarom heeft hij zich dan al die jaren in allerlei bochten gewrongen, gelogen, opnieuw gelogen, gezwegen en tot slot een naar zijn zeggen uit de duim gezogen verhaal opgehangen tegen zijn vermeende vriend Patrick. Als je onschuldig bent stel je toch alles in het werk om je onschuld aan te tonen?
Het is overduidelijk dat Joran op z'n minst betrokken is bij de verdwijning van Natalee. De aanwijzingen daarvoor zijn nu sterk genoeg voor een veroordeling. Laat hem zelf maar het tegendeel bewijzen door met feiten te komen die hem vrijpleiten.
In dit geval dus niet "innocent until proven guilty" maar: "guilty until proven innocent". Hij moet alleen al een flinke straf krijgen voor het hinderen van de rechtsgang en de minachtende manier waarop die over Natalee en anderen praat.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

enkel op aanwijzingen kan NIEMAND worden veroordeeld

we leven in een democratie dat wil zeggen onschuldig

tot het tegendeel is bewezen

als je het er niet mee eens ben ga dan emigreren naar een land waar dictatuur is dan kom je wel snel terug

we laten ons leiden door HAAT

en die peter de vries is vroeger ook niet zo een brave geweest

laten ze daar eens met een geheime camera gaan filmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bla Bla Bla regeltje regeltje

Totdat bijvoorbeeld jouw eigen kind het slachtoffer wordt van een soortgelijk geval.

Of zou je dan nog bla bla bla bla.

De werkelijkheid is anders als je er bij betrokken bent.

Zolang het mij niet treft zal het mij een biet wezen?

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: looney2
Bla Bla Bla
Zolang het mij niet treft zal het mij een biet wezen?


nou dat blijkt niet echt uit de hype die rondom dit sukkeltje Joran gegroeid is

ernstige tekorten aan zinvolle discussie-stof in onze maatschappij
en
ernstige teveel aan media afhankelijkheid, om een waarheidsbeeld, maatschappelijk beeld op te baseren.

(als het kereltje opgesloten is zijn we allang weer aan de volgende maandverband reklame toe).

cheers

Casanova

Bryan Ferry

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het kereltje

dan zal er eerst concrete bewijzen moeten gevonden worden

we moeten eerst nadenken voordat we roepen BLA BLA BLA BLA BLA

ik hoop op een einde discussie dit zijn peter en joran niet waard

eigenlijk heeft peter.r ons bij de staart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peldoman
Gezocht!! Goeie vriend die op mijn kosten mee naar
Aruba wil, medio April voor 10 dagen.
Moet wel in bezit van vaarbewijs zijn!!


Hi, Als je in April naar Aruba komt kan je dan geen Dreambox voor me meenemen ! haha... en genoeg goede vrienden hier hoor !!

Thx... Groeten uit het warme Aruba...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...