Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Kijk, net op televisie blijkt dat we in NEDERLAND wonen eek

 

Advocaat Spong verteld dat mister R de Vries de wet heeft overtreden door deze filmbeelden te maken. E.e.a conform de wetgeving van ons kikkerlandje cry !!!

 

Als Joran hem aanklaagd mogen de beelden niet meer worden uitgezonden en is geen bewijs want dit is onwettig verkregen.. frown

 

Wat een mooi land wonen we toch cool weten jullie ook meteen waarom ik als ik in het buitenland ben zeg dat ik uit luxemburg kom en Vooral niet uit NL sick

 

Dus ik denk dat de NL staat Mister R de Vries bij his staart heeft laugh

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

 

Ik heb een andere jurist juist horen zeggen dat wel rechtsgeldig kon zijn.

Omdat het niet in opdracht van justitie is gemaakt.

Maar daarna pas in in handen van justitie is gekomen.

En daarnaast is de Nederlandse wet gelijk aan die van Aruba??

En anders proberen ze van uit USA wel een gaatje te vinden zodat ze 'm aankunnen.

 

 

Maar goed dat vechten de hoge heren maar uit.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist naar mr. Spong gekeken. Hij schudt iedereen gelukkig weer wakker. Een beetje advocaat haalt het hele verhaal van RdV onderuit.

Inderdaad iedereen die gewoon naar de feiten had gekeken en zich niet door de waan van de dag liet meeslepen, wist al ver voor de de media hype, dat de hele aktie van PdV waarschijnlijk geen bewijs kon opleveren voor een ernstig vergrijp van de jongeman. Ik ben een van de 57% Nederlanders die (bewust) niet naar de uitzending van PvV gekeken heeft.

Nogmaals, wanneer PdV echt begaan was met het lot van de omgekomen dochter van verdrietige ouders, dan had hij het natuurlijk veel slimmer moeten aanpakken. Juridisch heeft hij die zaak ernstig benadeeld. Dus al die mensen die ook hier de jongeman al op voorhand veroordeeld en de strafmaat bepaald hebben, zouden zich ook eens moeten afvragen waar PdV mee bezig is. Zou je die schade aan de zaak als getroffen ouders niet veel bozer moeten maken?

PS Jammer genoeg heb ik zelf ook een beetje meegewerkt aan die media hype door te blijven reageren in deze draad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Matjas, je hebt helemaal gelijk. Het probleem is hier echter dat ook de mensen die de meest extreme dingen zeggen gelijk denken te hebben. Het directe gevolg van de riooljournalistiek waaraan vroeger alleen De Telegraaf schuldig was maar nu bijna alle media. Daar kunnen rationeel denkende mensen niet meer tegenop. Simplistisch gedachtengoed à la Wilders en co zullen altijd een bepaald simplistisch publiek aanspreken. Op zijn ergst krijg je dan een maatschappij zoals in Duitsland vanaf 1933. Men heeft nu eenmaal niet geleerd om door te denken, zich te realiseren dat die steeds verdergaande politiebevoegdheden die men in deze zaak graag zou willen zien later in een heel andere situatie ook tegen henzelf kunnen worden ingezet. Ik heb de moed echt opgegeven en ben blij dat ik niet meer tot de jongsten behoor, ik voorzie dat deze ontwikkelingen samen met de steeds verder gaande mogelijkheden om data over burgers op te slaan en ze via al dan niet verborgen camera's te bespioneren uiteindelijk tot een ramp kan leiden die nóg groter en langduriger is dan de laatste W.O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg. Ik denk dat ik me maar vast verhang want het einde der tijden is nabij!

 

Jij zou zo de politiek in kunnen. Hebben we het hier over één of andere volslagen idioot en een doorgedraaide journalist, weet jij in 1 alinea de Telegraaf, Wilders en Duitsland 1933 erbij te halen.

 

Knap hoor!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matjas

Nogmaals, wanneer PdV echt begaan was met het lot van de omgekomen dochter van verdrietige ouders, dan had hij het natuurlijk veel slimmer moeten aanpakken.


@matjas,

Kun je ons vertellen hoe zo'n veel slimmere aanpak eruit ziet?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe langer de "zaak" duurt, hoe meer vragen er komen, en belangrijk: hoe ongeloofwaardiger de "kroongetuige"!

Of is dit juist de bedoeling: verdeel en heers! ???

Die PrdV en de desbetreffende zender hebben hun doel bereikt: hoge kijkcijfers op de rug van slachtoffers; en Nathalie was het "lijdend"voorwerp en J het meewerkend voorwerp...

 

Als ik een groot jaar geleden terugblik op hoe het mijn schoondochter is vergaan, en hoe het verder verloopt zie ik een grote parallel!

Zij heeft toen ook als postbode een "onschuldige koffie" gedronken op haar ronde, en is dan in coma in een kliniek beland...

Hebben zelf alle kosten van 101 en kliniek moeten dragen, en na een groot jaar weten ze alleen hoeveel ze lichter zijn geworden, en meer niet!

Ook is haar karakter veranderd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wekenlang verhoor door justitie leverde niets op.

Peter R heeft wel aan kunnen tonen dat Joran er wel degelijk achter zat.

Dat de advocatuur het er allemaal niet mee eens is was te verwachten.

Die maken zich meer druk om procedures dan om een totaal vastgelopen zaak weer vlot te trekken.

De ouders weten nu ook veel meer dan al die maanden reguliere verhoren door justitie.

Peter R heeft er met een heel team maanden aan gewerkt en het onderzoek heeft een vermogen gekost aan lonen en (reis)kosten.

Bovendien is SBS6 nu eenmaal een commerciële omroep die het geld met reclame moet zien terug te verdienen.

Dat het allemaal erg wordt opgeklopt komt wel eens vervelend over, maar het is de enige manier om dit soort onderzoeken ook in de toekomst te kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit snap ik nou niet. Wat heb jij dan gehoord wat ik en anderen niet gehoord hebben?

 

Ik heb alleen maar een geestelijk gehandicapte vreselijk uit z'n nek horen kletsen, opgehitst door iemand die ook niet brandschoon lijkt te zijn. Dat die gast maar wat kletst is al lang bekend. Niks nieuws dus.

 

Verder is de zaak ook echt niet vlotgetrokken, mogelijk alleen maar tegengewerkt!

 

Ik hoop dan ook dat we in de toekomst dit soort "onderzoeken" niet meer op TV krijgen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit dat een ''normaal persoon'' iemand die dood in zijn armen valt, in de zee dumpt, dat is op z'n minst zeer vreemd te noemen.

 

Zou dit mij overkomen, dan regel is zo snel mogelijk hulp of bell 112/911 met mijn GSM. Mijn treft immers geen blaam... Het lichaam zoek maken wekt juist argwaan...

 

Nee, de reden dat het levenloze lichaam door mens(en) is zoek gemaakt, was met een hele duidelijke reden. Dit lichaam zou de waarheid naar boven brengen. En mogelijk ook zijn schoenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ik hoop dan ook dat we in de toekomst dit soort "onderzoeken" niet meer op TV krijgen.

Denk dat je dat rustig kan vergeten aangezien er 7 miljoen mensen hebben gekeken.

 

Ik zie al helemaal voor me een docu waar P R d V op speurtocht is naar binL.

Ergens in de bergen of in woongrotten.

 

 

 

 

.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook als de televisie beelden niet rechtsgeldig zijn, heeft Joran straf, misschien nog wel meer als dat hij de gevangenis in zou gaan.

 

Wat ik begrepen heb is dat hij met de huidige bekentenis maximaal een jaar of anderhalf kan krijgen. Daarna is ie vrij man en heeft ie zijn 'duty to society' vervuld. Doet dan nog wat talkshows, schrijft weer een boekie en loop lekker binnen. Hij kan alles toegeven en sensatie maken want zijn straf heeft ie al gehad. Joran in tranen op de bank bij Oprah bijvoorbeeld?

 

als hij niet veroordeeld kan worden met dit bewijsmateriaal, blijft hij altijd 'die gozer van Peter R de Vries'. Die niet veroordeeld kon worden. Veel mensen zullen hem mijden en de media wil hem alleen spreken of hij het nu wel of niet gedaan heeft. Dat verhaal droogt wel een keer op en hij blijft een soort van paria.

 

Voor mij staat straf 2 meer in verhouding met zijn daad en totaal onverschillige houding over zijn gedrag dan de normale rechtsgeldige straf.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het feit dat een ''normaal persoon'' iemand die dood in zijn armen valt, in de zee dumpt, dat is op z'n minst zeer vreemd te noemen.


Precies! En daarom geloof ik helemaal niets van dat verhaal. Zo is het dus gewoon niet gegaan.
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...