Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het blijven rare jongens die Amerikanen, want Amy Winehouse mag ook niet binnen voor de uitreiking van de grammy awards, want haar visum is geweigerd ( pag 421 teletekst nederland ). Of zij daar geen artiesten hebben die iets teveel slikken of drinken.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Of zij daar geen artiesten hebben die iets teveel slikken of drinken.

 

Natuurlijk hebben ze die daar ook. Da's al erg genoeg. Een goede reden dus om de rest van het gepeupel buiten de deur te houden. Zouden we hier ook moeten doen!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paulvr
uiteindelijk tot een ramp kan leiden die nóg groter en langduriger is dan de laatste W.O.


Je elitair voordoen, je boven de massa verheven voelen en dan met zulke uitspraken komen is voer voor psychologen.
Daarnaast kan ik me in je Wilders uitspraak wel vinden.
Maar ook dat is weer een exoot die kan onstaan en gedeien in onze fijne democratie. Iedere dorp heeft zijn eigen dorpsgek dus waarom de politiek niet? De reden dat deze persoon aanhangers heeft is omdat de gangbare politieke partijen het gedachtengoed van de eenvoudige kiezers niet vertolken. Wie stemt er nu op een partij met een onduidelijke boodschap?


Wat ik compleet niet snap is dat iemand aan ons rechtssysteem kan ontsnappen, hier vervolgens een slaatje uit slaat, zelfs aangeeft dat het 'sukkels' zijn en dat er dan nog figuren zijn die roepen: dat bewijs is niet toelaatbaar, aanklagen.
Dit schaadt de zaak!

Ik zou zeggen de beelden en het gezonde verstand spreken voor zich. Wie dan nog twijfelt en moeilijk doet mankeert het of aan de ogen of aan dat laatste...

Of Joran nu veroordeelt wordt of niet, het aruba mysterie is voor mij nu in elk geval geen mysterie meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals als verwacht

 

Na de laatste verhoren verklaart joran

 

"Ik zij zo maar wat ik was onder invloed van softdrugs"

 

 

Dus heeft Joran nu Peter bij zijn staart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Toch niet.

De belangrijkste punten blijken ook gelogen te zijn.

Zo is het bewijs dat ene Daury het lichaam van Natalee in zee had gegooid helemaal weggeslagen door de bewijsbare alibi van Daury die op dat moment in Rotterdam zat.

En zo zijn er meer zogenaamde bewijzen weg te poetsen.

 

Het enige wat bewezen is, dat is dat Joran een verwende narcistische egoístische junk is.

Net als vele andere junken, iemand die niemand ontziet en er alles voor over heeft om te kunnen blijven blowen.

 

Zelfs de stiefpappie van Natalee heeft nou zijn bedenkingen over Peter R de Vries, ook wel bekend van "Mabel ken je me nog, Charly da Silva".

PR de V, deze man heeft in het verleden al meer gelogen/verzonnen om er beter van te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rob út Fryslân
bewijsbare alibi van Daury die op dat moment in Rotterdam zat.


Ah, alweer een leugen van hem... Hij wilde die naam in eerste instantie ook al niet prijsgeven. waarom niet... er was geen ander of die persoon wilde hij beslist niet verraden en verzint dus een plausibele mogelijkheid.

aanpakken die gek, hij moet wel beseffen dat je zo niet kan functioneren in de maatschappij mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Aanpakken, maar op welke grond?

Gekte en gestoordheid zijn nog steeds niet strafbaar en opscheppen is ook nog steeds toegestaan.

 

Natuurlijk zit hij achter de dood van Natalee of heeft hij er in ieder geval mee te maken.

Probleem blijft dan nog steeds dat er een sterke bewijslast nodig is om Joran veroordeeld te krijgen.

 

En dan het ergste.

Zou Joran veroordeeld worden voor dood door schuld, want meer zit er niet in.

Hoe zwaar zou de opgelegde straf dan moeten worden?

Een kinderverkrachter krijgt in de meeste gevallen een taakstraf met een paar maanden voorwaardelijke detentie.

Dood door schuld krijgt meestal een magere 6 maanden met nog een 4 tot 6 maanden voorwaardelijk of indien het om een bekend persoon (Patrick Kluivert/Lee Towers) gaat een taakstraf.

 

Joran is inmiddels wereldwijd bekend en kan zich nergens meer op straat vertonen.

Dit zal zeer zwaar meewegen in de strafmaat en hem extra voordeel opleveren.

Tezamen met de tijd die hij in voorarrest heeft gezeten en de tijdsspanne tussen eerste verhoor en rechtzaak zal dit resulteren in directe vrijlating.

 

We leven in een raar land waar je alleen een echte straf krijgt bij financiele delicten waardoor de overheid gedupeerd is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan zijn we nog maar 1 stap verwijderd van volgende fase:

Stel dat we na heel veel moeite een zaak evt 100% oplossen dan is de straf nog maar dusdanig laag dat de geinvesteerde tijd en kapitaal niet opwegen tegen de zegeviering van het recht.

Kortom: verdwijning? Inbraakje? Verkeersovertreedinkje? Wietplantagetje? Ga gerust je gang want als je al gepakt wordt dan ben je zo weer "buiten".

 

Idiote is dat de staat / wij ook nog de huisvesting + levensonderhoud voor de detentieperiode moeten betalen.

Dus alles pleit voor kortere straffen want die zijn goedkoper.

En in verlengde daarvan: doe een klein beetje moeite voor het oog van de gemeenschap maar beslist niet te doortastend want dat kost veel en veel te veel. Al die rapportjes schrijven, verhoren, klachten... En zo komt het dat de mobiele flitspost steeds vaker langs de kant van de weg verschijnt. Het geld moet toch ergens vandaan komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...