Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Rob út Fryslân
Aanpakken, maar op welke grond?
Gekte en gestoordheid zijn nog steeds niet strafbaar en opscheppen is ook nog steeds toegestaan.



Het is allemaal niet zo moeilijk. Als het mijn dochter geweest was en deze patser had zich zo over haar uitgelaten dan had ik deze charlatan ........!! Vul de rest zelf maar in. Met al dat juridische geleuter had ik een lichaamsdeel van mij afgeveegd. Okay, oog om oog mag niet maar er zijn grenzen!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Rob út Fryslân

Zelfs de stiefpappie van Natalee heeft nou zijn bedenkingen over Peter R de Vries, ook wel bekend van "Mabel ken je me nog, Charly da Silva".
PR de V, deze man heeft in het verleden al meer gelogen/verzonnen om er beter van te worden.


Ik vind het super dat er nog iemand is in dit land die verder zoekt dan zijn neus lang is.
Ik noem maar nicky verstappen,de 2 van putten,Arthur Ghurahoo,andrea luten.
Zo zijn er nog veel meer.

Zonder de inzet en onaflatende druk en tomeloze inzet van peter en zijn team zouden deze zaken nu nog steeds als onopgelost te boek staan.

Hetgeen jij hierboven suggereert is dat wij te doen hebben met 1 of andere bedrieger cq profiteur.

Het is duidelijk dat jij totaal niet weet waar het over gaat.
Praat eens met 1 van de ouders of andere familieleden uit zijn dossiers,waarschijnlijk heb je dan een hele andere kijk op deze man.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist Peter weet amusement te combineren met goed speurwerk.

Waarom er zo negatief moet worden gedaan over hem is mij dan ook een raadsel.

Mischien dat betreffenden eens onterecht een lange straf zouden moeten uitzitten zoals die 2 van Putten en dan kijkt niemand meer naar de zaak.

Dan piep je wel anders.

 

 

.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol

Je elitair voordoen, je boven de massa verheven voelen en dan met zulke uitspraken komen is voer voor psychologen.
Daarnaast kan ik me in je Wilders uitspraak wel vinden.


Over kromme uitspraken gesproken. Ik ben volgens jou elitair als ik het niet met de heersende mening eens ben, wanneer ik dat motiveer ben ik rijp voor de psycholoog maar dan besluit je vervolgens wel dat je je in een van mijn uitspraken kunt vinden. Beetje verwarrend voor een simpele geest als die van ondergetekende...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Een paar gelukstreffers die de politie zelf ook had kunnen oplossen als ze dezelfde manuren en geldpot hadden gehad als PR de Vries.

 

Zo zijn er ook gevallen genoeg waar hij naar een zogenaamde dader wees die niet eens schuldig is.

Die personen worden na zo'n aflevering wel met de nek aangekeken of kapot getreitert.

 

Een paar maanden geleden was hij in Ferwerd voor een moordzaak van ongeveer 20 jaar geleden.

De ouders van de vermoorde vrouw zijn daarna helemaal gek gepest, ook door mensen die niet uit deze omgeving wegkomen.

 

Marianne Vaatstra, de ouders zijn helemaal niet blij met de Vries, maar kunnen volgens hun eigen zeggen inmiddels zijn bloed wel drinken.

 

Geweldig werk doe je dan als je zelfs nabestaanden meesleurt in je zucht naar roem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar je helemaal naar toe wil maar klaarblijkelijk heb je een hekel aan peter en zijn programma.

 

Deze man zal toch op 1 of andere manier wat geld moeten zien te generen daar hij in de commercie zit bij sbs6.

 

Als ik jou was zou ik er nooit meer naar kijken.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

De nabestaanden van de zaak in Ferwert hebben pas gedeeltelijk meegewerkt nadat ze min of meer onder druk gezet zijn.

Deze mensen zijn behoorlijk verstandelijk gehandicapt en doen alles na een uurtje zeuren en volhouden.

 

Dit was de 2e keer dat ik Peter R. de Vries van dichtbij heb moeten meemaken, vandaar mijn hekel aan Peter R de Vries en dan is hekel zeer zwak uitgedrukt.

Met het programma heeft het niks te doen.

Het is altijd leuk om te zien dat je met veel geld en manuren dingen kan oplossen of aandragen waar politie en justitie niet aan toekomen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd leuk om te zien dat je met veel geld en manuren dingen kan oplossen of aandragen waar politie en justitie niet aan toekomen.

 

dat is het hem nou juist, daar zouden ze bij politie en justitie prioriteit aan moeten geven i.p.v bekeuringen uitdelen als ik met 5km. te hard over de A7 raas of als ik "hem" weer ergens verkeerd heb geparkeerd.

 

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
dat is het hem nou juist, daar zouden ze bij politie en justitie prioriteit aan moeten geven i.p.v bekeuringen uitdelen als ik met 5km. te hard over de A7 raas of als ik "hem" weer ergens verkeerd heb geparkeerd.


Maar beste Ome Merde, dat is toch zoveel makkelijker? Overheid en Justitie zijn wat dat betreft meer aasgieren dan wetbewaarders. Er is zoveel mis in dit land waar geld en aandacht besteed aan zou moeten worden. Maar daar wordt geen aandacht aan geschonken, het levert namelijk niet genoeg op voor de schatkist.

Oh, en leest U even mee?:

"Het Openbaar Ministerie gaat vanaf vrijdag (1 feb 2008) zelf snelheidsboetes uitschrijven, rijbewijzen en auto’s in beslag nemen en taakstraffen opleggen. Let wel, dit alles gebeurt voortaan zonder dat er nog een rechter aan te pas komt. Ook de politie krijgt vanaf die datum de bevoegdheid aanklager en rechter tegelijk te spelen, zij het dan alleen voor geldboetes."

In het kort wil dat dus zeggen dat de wetgevende macht nu is verenigd is met de uitvoerende macht. Leuk landje dat Nederland, is 't niet?

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paulvr

Beetje verwarrend voor een simpele geest als die van ondergetekende...


Welnee, Wilders ben ik roerend met je eens.

"ik voorzie dat deze ontwikkelingen samen met de steeds verder gaande mogelijkheden om data over burgers op te slaan en ze via al dan niet verborgen camera's te bespioneren uiteindelijk tot een ramp kan leiden die nóg groter en langduriger is dan de laatste W.O."

Idioten als Wilders + Dataopslag over burgers + Spionage met verborgen camera's -> ramp groter dan W.O. II

En die redenering trek ik niet. Komt doemdenkerig op me over en dat is nergens voor nodig. We barsten uit onze voegen van de welvaart, hier in Nederland althans heeft iedereen het goed.
Wie dat niet heeft kiest daar bewust voor (bv leven op straat)

Mogen we niet van de staat verwachten dat ze overtreders van de grondwet danwel rechten van de mens adequaat opsporen en
veroordelen? Alleen hierdoor kan onze welvaartstrein veilig doorrijden en hebben ook onze kinderen garantie dat ze een fijn leven kunnen leiden in dit land.
Als niemand meer zulke misstanden aanpakt dan vervaagt de grens tussen goed en fout veel te veel.

Enfin, Peter rd V is idd een lastig sujet, volgensmij gaat hij "over lijken" als hij de zaak maar rond krijgt. Lijkt me idd voor betrokkenen niet fijn als meneer weer langskomt en hun voor zoveelste keer doorzaagt. Op die manier kun je nooit overgaan tot orde van de dag en blijft de wond vers.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfi
Let wel, dit alles gebeurt voortaan zonder dat er nog een rechter aan te pas komt. Ook de politie krijgt vanaf die datum de bevoegdheid aanklager en rechter tegelijk te spelen, zij het dan alleen voor geldboetes."


Geweldig, dat komt op mij over dat het proces nu goedkoper is en daarmee de boete ook smile

Als je het er niet mee eens bent kun je altijd beroep aantekenen. De rechter kan zijn tijd wel beter benutten dan voor de zoveelste flapdrol die met 160 over de snelweg raast of met 80 de voetballende buurtgenootjes van de straat afjaagt.

En zich dan beroept dat de apparatuur niet geijkt meer was, de foto's onscherp zijn, de vros kar niet de voorgeschreven afstand in acht nam, de bestuurder helemaal niet was, de verbalisant niet dezelfde was die de snelheid registreerde en weet allemaal nog niet meer wat voor klote smoesjes.
We spreken met zijn allen regels af, die bedenken we echt om boetes te kunnen innen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
We spreken met zijn allen regels af, die bedenken we echt om boetes te kunnen innen.

Met zn allen hoe kom je daar nu bij ,er is mij nog nooit wat gevraagd of ik 130 euro wil betalen voor door rood licht rijden en de andere 6 miljoen bestuurders ook niet er is dus een klein groepje ""mensen"" die dit bepaald .

 

 

.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Met zn allen hoe kom je daar nu bij ,er is mij nog nooit wat gevraagd of ik 130 euro wil betalen voor door rood licht rijden en de andere 6 miljoen bestuurders ook niet er is dus een klein groepje ""mensen die dit bepaald

 

En dat vind ik nu juist een overtreding waarvan de boete nog veel hoger mag.

Door rood rijden betekend een bewust risico nemen.

De stoplichten zijn wetttelijk zo afgesteld , dat mits je de juiste snelheid rijd , je redelijkerwijs kunt stoppen vanaf het moment dat het stoplicht op oranje springt.

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alventali
Citaat:
Met zn allen hoe kom je daar nu bij ,er is mij nog nooit wat gevraagd of ik 130 euro wil betalen voor door rood licht rijden en de andere 6 miljoen bestuurders ook niet er is dus een klein groepje ""mensen die dit bepaald


En dat vind ik nu juist een overtreding waarvan de boete nog veel hoger mag.
Door rood rijden betekend een bewust risico nemen.
De stoplichten zijn wetttelijk zo afgesteld , dat mits je de juiste snelheid rijd , je redelijkerwijs kunt stoppen vanaf het moment dat het stoplicht op oranje springt.
Nou hier in Utrecht staan ze afgesteld op automobilisten pesten ,ongeacht je snelheid springen ze op rood als je er aan komt en blijven daar op staan een minuut of 5.
Auto-ontmoedigingsbeleid noemen ze zoiets.
Tesamen met zeer veel nog maar een mogelijke ingewikkelde route naar plaats van bestemming lukt dat ook aardig hier.


.


"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...