Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Unetwork
Er is al duidelijk een zeer lang gesprek geweest met justitie en die hebben te kennen gegeven dat er niets mis is met het verkregen bewijs.


Ik dacht altijd dat de rechter bepaald of een 'bewijs' rechtsgeldig is.
Maar hoe dan ook, PeterRdv houd de spanning er wel in.

Ja Johan dat is helemaal waar, maar als je wat meer nadenkt kan je wel zien dat de officier van Justitie de bewijzen kan toetsen of ze 1) rechtmatig verkregen zijn en 2) of de bewijzen kloppen.
Het moet duidelijk gemaakt worden dat de verdachte niet gedwongen word in de verklaring op papier, audio of in dit geval video.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: michaelangelo
Nou ik vind het wel knap van Peter dat die dit op eigen houtje heeft kunnen doen. Zal er dan eindelijk schot in de zaak komen? Denk idd dat die knaap van een Joran veel meer weet, maar doet alsof z'n neus bloed. Ziek makend!


laten we maar eerst eens even afwachten wat hij te vertellen heeft, iedereen weet het dat petertje een blaaskaak is, hij heeft al eerder met bepaalde gegevens hoog van de daken lopen te schreeuwen.
Zoals de topic-opener schrijft over een schuldige dat moeten we maar effe afwachten

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hebben jullie Gisteren Peter ook gezien bij Pauw en Witteman? Ik denk dat hij de zaak Rudi Lubbers ook nog even gaat heropenen!

 

en ook die zaak van van der Lubbe (of hoe heet die man) je weet wel hij die het Rijksdaggebouw in de fik heeft gestoken in 1942 ofzo madmadmadmad

 

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind al die kritiek op Peter de Vries zo ongepast. Oke, hij is een tikkeltje arrogant maar hij doet geen mens kwaad. Integedeel, hij doet verdomd goed werk, dan mag je best wat arrogant zijn, sterker nog ik denk dat hij dat wel moet zijn anders zou die niet eens geschikt zijn voor wat ie doet.

 

 

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbakker
Ik vind al die kritiek op Peter de Vries zo ongepast. Oke, hij is een tikkeltje arrogant maar hij doet geen mens kwaad. Integedeel, hij doet verdomd goed werk, dan mag je best wat arrogant zijn, sterker nog ik denk dat hij dat wel moet zijn anders zou die niet eens geschikt zijn voor wat ie doet.



Nou ik hoop dat peter die joran het leven lekker lastig maakt zal zondag wel ff kijken als je peter achter je aan hebt ben je m nog niet kwijt

VU+Ultimo 4K 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbakker
Ik vind al die kritiek op Peter de Vries zo ongepast. Oke, hij is een tikkeltje arrogant maar hij doet geen mens kwaad. Integedeel, hij doet verdomd goed werk, dan mag je best wat arrogant zijn, sterker nog ik denk dat hij dat wel moet zijn anders zou die niet eens geschikt zijn voor wat ie doet.



Tja, beter had ik het niet kunnen verwoorden... smile

Inderdaad doet hij voortreffelijk werk en bereikt daarbij meer dan het gehele justitiële apparaat en kom nou niet met dat de politie geen geld heeft om dit soort onderzoeken te kunnen financieren.
De zaken die door hem zijn opgelost hadden gewoon door de politie moeten worden opgelost, daarvoor betaald elke Nederlander zijn belastingen. punt uit.

digipaps

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch leuk he maat dat verhaal dat ik jou heb verteld in de kroeg hoe het zo kunnen zijn gegaan en hoe ik het gedaan zou kunnen hebben.

 

Zegt de ene verdachte tegen de andre kroegbezoeker om een beetje indruk te maken. laat dat nu net zijn gefilmd.

Dus helaas pindakaas heer de Vries.

Ha denk Joran komt leuk uit naai ik die de Vries even een oor aan wat een mazzel zeg.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aukemuis
Volgens mij moet dit wel een beetje genuanceerd worden. De politie mag ook een heleboel dingen niet die Peter R wel doet.
Gewoon super werk dat wel!


Dan moet het justitiële apparaat zorgen dat de politie de bevoegdheden krijgt die het nodig heeft....

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...