Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Citaat:
[wensmode]

Wie weet praat hij daar zijn mond voorbij en krijgt een zielenknijper hem zover dat hij wel bekend.

[/wensmode]

Als alle anderen dat niet lukte dan gaat dat nu ook niet lukken.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast hummiesat

@Rob út Fryslân

 

Ai, da's zwaar k*t voor je dochter. Sorry voor de uitdrukking. Verkrachting en moord zijn twee dingen waarvan ik vind dat ze extreem zwaar dienen te worden bestraft, maar helaas past mijn strafmaat voor dergelijke vergrijpen niet in ons huidige rechtsysteem ivm bloederigheid en destructiviteit.

 

Nu ontopic:

De moord op Natalee is dan misschien nog niet bewezen, maar hij heeft dus wel degelijk iets gedaan. Namelijk het hinderen van een onderzoek door al zijn gefantaseer. Dat is hier ook strafbaar.

 

Dat ie zich heeft laten opnemen is gewoon 1 van zijn, waarschijnlijk door zijn net zo criminele ouwe aanbevolen, strategieen om strafvermindering of vrijspraak te forceren evenals al die leugens van hem. Gewoon iedere keer terugkomen op je uitspraken en weer iets anders uit de duim zuigen en men weet vanzelf niet meer wat men er mee moet. Resultaat, geen veroordeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RECHT? ONRECHT?

 

Nathalie had recht......

om te leven

of ALS het een ongeval was

op een begrafenis

 

Joran weet meer, de moeder van Nathalie heeft het recht om te weten wat er met haar dochter is gebeurd.

 

Stel je eens in de plaats van de ouders van Nathalie. Ik zou dat ventje zelf overhoop knallen moest ik zien dat hij geld verdient over de rug van mijn dode dochter. (boek, 5000 euro bij wiiteman, etc etc...... :()Schuldig of niet!!!! Boeten moet hij.

Groetjes

Sunny Sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we dit onderwerp niet tot een welles-nietes game maken.

Ik denk dat we gewoon even af moeten gaan wachten wat er met Joran gaat gebeuren. Als hij opgenomen wordt in een goede kliniek, dan komt er naar zeer grote waarschijnlijkheid wel uit wat er precies gebeurt is. Dit kan dan wellicht een paar maanden tot jaren duren, maar hij is inmiddels dan wel van zijn vrijheid berooft.

 

Uiteindelijk zullen ze het net rond Joran sluiten en is er op een gegeven moment geen uitweg meer voor hem en zal ie bekennen.

Tot die tijd moeten wij stoppen om uitspraken te doen en elkaar aan te vallen over opmerkingen die geplaatst zijn.

 

Gewoon afwachten en het recht zijn beloop laten gaan. 't Is niet anders....:-(

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: Sunny Sat
Stel je eens in de plaats van de ouders van Nathalie. Ik zou dat ventje zelf overhoop knallen moest ik zien dat hij geld verdient over de rug van mijn dode dochter. (boek, 5000 euro bij wiiteman, etc etc...... :()Schuldig of niet!!!! Boeten moet hij.


Ik snap ook niet dat iets dergelijks vanuit de kant van de familie Holloway nog niet is gebeurd.
Natalee haar stiefvader is toch een wapenhandelaar van behoorlijk formaat.
Zo'n iemand zou toch makkelijk aan een derde kunnen komen die zijn probleempje uit de weg ruimt en eventueel de verstopplek lospeutert.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sunny Sat
RECHT? ONRECHT?

Nathalie had recht......
om te leven
of ALS het een ongeval was
op een begrafenis

Joran weet meer,


Dat denk jij, maar hoe weet jij dat, bewijs het eens!
Sorry, ik was vergeten dat roepen dat het zo is al voldoende moet zijn.

Citaat:
de moeder van Nathalie heeft het recht om te weten wat er met haar dochter is gebeurd.


Misschien weet ze dat ook heel goed. Zo vertelde zij 's avonds om 23.00 uur op het eiland te zijn geland met een privé vliegtuig. In werkelijkheid was ze er al om 19.45 uur. Waarom die leugen??

Citaat:
Stel je eens in de plaats van de ouders van Nathalie. Ik zou dat ventje zelf overhoop knallen moest ik zien dat hij geld verdient over de rug van mijn dode dochter. (boek, 5000 euro bij wiiteman, etc etc...... :()


Hij heeft geen onkosten? Advocaten werken tegenwoordig gratis? Wel eens een rekening van een advocaat gehad?

Citaat:
Schuldig of niet!!!! Boeten moet hij.


Gelukkig dat we Das Gesunde Folksempfinden nog hebben, wat zouden we zonder dat moeten doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij is grunnsat het inderdaad aan het bagetalliseren en joran vrijuit aan het spreken...

beetje het type die joran zo ongeveer nu een grote dikke schade vergoeding zou aanreiken om toch dat huisje in spanje toch te kunnen bemachtigen.

bij een inzamelings aktie hoef je dus niet op mij te rekenen.

 

geweld is inderdaad niet meteen de oplossing maar wat je nu allemaal tegenspreekt grunnsat is toch de hele andere kant op.

maar iedereen mag het een lieve jongen vinden,daar ben je gelukkig wel vrij in.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: el bobo
volgens mij is grunnsat het inderdaad aan het bagetalliseren en joran vrijuit aan het spreken...

Ik bagatelliseer helemaal niets, en spreek Joran ook niet vrij. Dat kan ik ook helemaal niet, want ik weet niet wat er gebeurt is. Jij weet het ook niet, net zomin als iemand anders in dit forum. Geen van ons was er bij, geen van ons of iemand anders beschikt over het bewijs van zijn schuld of zijn onschuld. Of weet jij meer?

Citaat:
beetje het type die joran zo ongeveer nu een grote dikke schade vergoeding zou aanreiken om toch dat huisje in spanje toch te kunnen bemachtigen.
bij een inzamelings aktie hoef je dus niet op mij te rekenen.


Kul, ik heb alleen maar opgemerkt dat hij behoorlijke onkosten zal hebben aan zijn verdediging. Als iets of iemand verdiend heeft aan deze zaak dan is dat wel SBS6 met hun "onthullende documentaire".

Citaat:
geweld is inderdaad niet meteen de oplossing maar wat je nu allemaal tegenspreekt grunnsat is toch de hele andere kant op.
maar iedereen mag het een lieve jongen vinden,daar ben je gelukkig wel vrij in.

Ik heb nooit beweert dat hij een lieve jongen is. Ik heb gezegd dat hij psychisch niet in orde is, en een ziekelijke neiging tot liegen heeft. Daarvoor was hij overigens al onder behandeling bij een psychiater. Verder heeft hij weinig respect voor de medemens, wat ook al blijkt uit zijn hobby om sex te hebben met zoveel mogelijk vrouwen en meisjes, om ze daarna direct weer af te danken. Dus om hem nu sympathiek te noemen, nou nee. Maar dat is allemaal geen bewijs voor een moord, of het laten verdwijnen van een lichaam, of wel soms?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: el bobo
volgens mij is grunnsat het inderdaad aan het bagetalliseren en joran vrijuit aan het spreken...


Ach, laat hem maar, het is net zo'n softie als JPB.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman
Ach, laat hem maar, het is net zo'n softie als JPB.


Zeker, je moet een softie zijn om er op te blijven hameren dat het basis principe van iedere rechtstaat is dat je pas schuldig bent als dat wettelijk bewezen is. De roep om lynch justitie is ongetwijfeld veel populairder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp wel wat grunnsat bedoeld...in principe ben ik ook zo ingesteld, echter....ik ben die gabber (lees Joran) echt gaan haten ...puur omdat hij het hele verhaal als een soort spelletje ziet..

Waar het in de basis om gaat is een VERDWIJNING (moord of geen moord) van een meisje..dit is een dusdanig serieuze zaak waar je geen lulverhalen over ophangt...

Dit doet hij dus wel, of hij er nu wel iets mee temaken heeft of niet...ik verdenk hem doodeenvoudig omdat hij wel degelijk met dat meisje is samen gezien...ook al heeft hij niets met haar "dood" te maken...dan ga je niet dit soort lulverhalen vertellen..

 

dus, schuldig of niet....toch vervolgen..claro

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn idee heeft ie wel eerlijk bekend en was het verhaal dat hij tegen die Patrick heeft verteld grotendeels waar. De moeder van Natalee weet nu eindelijk wat er gebeurd is.

Dat ze hem daar strafrechtelijk niet op kunnen pakken is een heel ander verhaal. Maar schuldig is ie!

 

Pat

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...