Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Digipaps
Ik begrijp wel wat grunnsat bedoeld...

Dank je

Citaat:
in principe ben ik ook zo ingesteld, echter....ik ben die gabber (lees Joran) echt gaan haten ...puur omdat hij het hele verhaal als een soort spelletje ziet..

Dat is je volste recht, dat kan niemand je verbieden

Citaat:
Waar het in de basis om gaat is een VERDWIJNING (moord of geen moord) van een meisje..dit is een dusdanig serieuze zaak waar je geen lulverhalen over ophangt...
Dit doet hij dus wel, of hij er nu wel iets mee temaken heeft of niet...ik verdenk hem doodeenvoudig omdat hij wel degelijk met dat meisje is samen gezien...ook al heeft hij niets met haar "dood" te maken...dan ga je niet dit soort lulverhalen vertellen..

Mee eens, maar let op hij heeft het verhaal slechts aan één persoon verteld, en kon niet weten dat het publiek gemaakt zou worden. Dat is niet slim, en niet sympathiek. Maar dan kan niemand volhouden dat hij daarmee iedereen heeft willen voorliegen.

Citaat:
dus, schuldig of niet....toch vervolgen..claro

En dat kan dus niet met deze stand van zaken.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: pretpat
Naar mijn idee heeft ie wel eerlijk bekend en was het verhaal dat hij tegen die Patrick heeft verteld grotendeels waar.

Dat is nu juist het trieste. Alles, maar dan ook alles dat controleerbaar is aan dat verhaal is onjuist. Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat Peter R. de Vries die altijd alles controleerde nu deze paar controleerbare feitjes niet nagetrokken zou hebben. Volgens mij wist SBS6 bliksems goed dat het een kulverhaal was, maar hebben ze het desondanks uitgezonden en verkocht om er een vermogen mee te verdienen. En de hele goede gemeente is er ingetuind.

Citaat:
De moeder van Natalee weet nu eindelijk wat er gebeurd is.

Neen, dat weet ze dus niet. Tenzij de ouders van Natalee wel degelijk weten wat er met hun dochter gebeurd is, want zij en de FBI hebben een heel vreemde rol gespeeld in deze hele affaire.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: el bobo
@grunnsat

ben je niet toevallig een familielid of een goede kennis/vriend van de familie van der sloot?


Jij bent blijkbaar één van de velen die niet het verschil kunnen begrijpen tussen het verdedigen van de principes van de rechtstaat, en daarmee ook de rechten van iedere individuele burger (dus ook Joran), en persoonlijke sympathie of antipathie gevoelens jegens een persoon. Dat zegt echter meer iets over jou dan over mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben gewoon onder de indruk hoe pro joran je bent en de nadruk op dat er niks van waar is enz...

 

hij zal er zeker wederom over gelogen hebben maar dat hij er een groot deel verantwoordelijk voor is weet men wel zeker...

 

maar dit is een ja-nee strijd tussen over het bolletje aaien en iemand beschuldigen over wat diegeen zelf zegt geworden,en daar zie ik het nut niet van in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: el bobo
ik ben gewoon onder de indruk hoe pro joran je bent en de nadruk op dat er niks van waar is enz...

Ik ben helemaal niet pro-Joran zoals jij dat uitdrukt. Ik heb heel weinig sympathie voor hem, dat heb je duidelijk kunnen lezen als je daar de moeite voor had gedaan. Evenmin kan ik veel sympathie opbrengen voor een commercieel TV station dat een enorm theater opvoert, terwijl ze wisten dan wel makkelijk hadden kunnen weten dat grote delen van het Joran verhaal niet konden kloppen. Zal ik het nog even op een rijtje zetten voor je?

  • De telefoon die Joran gebruikt zou hebben is alleen bruikbaar voor gesprekken naar de VS.
  • De vriend die hem geholpen zou hebben bij het laten verdwijnen van het lichaam was op dat moment in Nederland.
  • Die vriend heeft helemaal geen boot ter beschikking.

Al deze feiten zijn gecontroleerd door pers en politie. Wel heeft Joran in die tijd 8 minuten gebeld met één van die Surinaamse vrienden, dat staat vast. Dat feit komt helemaal niet aan de orde in het verhaal. Wat blijft er over, een beschrijving hoe dat meisje overleden zou zijn, maar dat kan iedereen verzinnen en zeker een notoire leugenaar als Joran.

Citaat:
hij zal er zeker wederom over gelogen hebben maar dat hij er een groot deel verantwoordelijk voor is weet men wel zeker...

Neen, dat vermoedt men, zeker weten doet men het niet, dan stond Joran nu wel voor de rechter.

Citaat:
maar dit is een ja-nee strijd tussen over het bolletje aaien en iemand beschuldigen over wat diegeen zelf zegt geworden,en daar zie ik het nut niet van in...

Je begrijpt inderdaad het verschil niet tussen "bolletje aaien" en koel en analytisch de feiten beoordelen.

Jouw opstelling en die van veel anderen is als volgt:

  • Er is een meisje verdwenen
  • Een onsympathieke leugenaar is als laatste met haar gezien
  • Conclusie: die vent moet verantwoordelijk zijn, want hij is een etter.

Leuk bedacht, maar geen bewijs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: rudie1956
Daarom is het nu een rotzooi in Nederland, het Pvda principe.


Vandaar dat ik liberaal ben, weet je wel die club die de grondwet heeft opgesteld (Thorbecke) en de eerste sociale wet in Nederland heeft ingevoerd (van Houten).



Zo!!! goed opgelet op school,dus dat kinderwetje kende je ook nog grote jongen!

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudie1956
Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: rudie1956
Daarom is het nu een rotzooi in Nederland, het Pvda principe.


Vandaar dat ik liberaal ben, weet je wel die club die de grondwet heeft opgesteld (Thorbecke) en de eerste sociale wet in Nederland heeft ingevoerd (van Houten).



Zo!!! goed opgelet op school,dus dat kinderwetje kende je ook nog grote jongen!

Sterker nog, ik heb zijn levensgeschiedenis bestudeerd. Hij was familie van de schilder van Houten, wiens huis op iets meer dan een steenworp afstand van mijn huis staat. Ook was hij verwant aan de Van Mesdag schilder familie. Er waren in zijn tijd twee liberale partijeb, die later gefuseerd zijn. Valt niet tegen hè?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Gaan we weer met het aanvallen op de persoon.

Grunnsat zegt helemaal niets verkeerds ten gunste van Joran, en toch valt iedereen weer over hem.

Is dat een vorm van jalousie omdat hij verder kan nadenken dan zijn neus lang is?

 

Verder zijn politieke uitspraken ook tegen de board policy. whistle

 

Kom op zeg.

Er is nog steeds niet bewezen dat Joran schuldig is, ook al weten we van binnen wel beter.

Niemand hier heeft het recht om daarover te oordelen, daar hebben we een rechtsysteem voor.

Niet het beste systeem, maar als we het allemaal zelf gaan doen heb je straks meer doden op straat liggen dan stoeptegels.

 

Ga je druk maken om de brandstofprijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: rudie1956

Zo!!! goed opgelet op school,dus dat kinderwetje kende je ook nog grote jongen!


Het toppic gaat nou zielig worden.
Wil een van de mods mischien een abusje van me lenen? crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...