Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Peter krijgt straks alle lof, maar eigenlijk is het die derde persoon die de zaak heeft opgelost. Tegen die derde persoon oftewel "vriend" heeft Joran alles verteld, dat zal ook aanstaande zondag dus ook blijken op welke wijze dat tot stand is gekomen. Ook zal duidelijk worden wat er met het lichaam van Natalie is gebeurd.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond dat Rudi Lubbers bij pauw en witteman toch wel een punt had tegen petertje...Die heeft ook niets meer gezegd, werd zelfs bot tegen der Rudi...

 

Rudi Lubbers stelde nm de vraag of het wel wettelijk toegestaan is om bewijsmateriaal achter te houden van een misdaad ?

 

Ik denk dat justitie niet blij zou zijn als ik de oplossing wist en vervolgens pas over twee weken iets wil zeggen, ik moet eest nog even mijn huis schilderen en zo en als ik dan even tijd heb vertel ik het wel even.....

 

 

En Ja Peter wordt met het jaar arroganter. was hij niet ook die wat ooit geroepen heeft dat hij de misdaad opgelost had op Nicky Verstappen....?

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu op teletekst pagina 106

 

"Joran liet lichaam verdwijnen"

Joran van der Sloot heeft Natalee Holloway niet vermoord,maar hij was wel betrokken bij het laten verdwijnen van haar lichaam.

Dat valt op te maken uit opnames die Peter R. de Vries heeft gemaakt van Joran van der Sloot,hebben bronnen tegenover de NOS bevestigd.

 

Natalee zou op het strand onwel zijn geworden toen ze seks had met Joran.Die liet daarna een vriend komen die het lichaam met een bootje naar zee bracht en daar overboord gooide.Op welk moment het meisje overleed,is niet duidelijk.

 

De vriend met de boot zou niet een van de Surinaamse broers zijn die eerder als verdachten werden aangemerkt.

 

Dus hij heeft haar alleen sufgen**kt en bewusteloos in zee laten verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Natalee zou op het strand onwel zijn geworden toen ze seks had met Joran.


Zeker GHB toegediend gehad, te grote dosis, paniek!

En toch flikt Peter het weer, niks mis mee, er moesten eens meer van die doortastende types zo bezig zijn bij de opsporingsinstanties ipv rapportjes schrijven en de eigen stoep schoonvegen.

Arrogant is hij inderdaad wel maar ach, dat zijn er wel meer alleen komen die niet met hun kop op de tv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is Joran aan de telefoon bij Pauw en Witteman en verklaart dat het de grote grap is die ik hier ook al aanhaalde.

 

Hij verklaarde dat hij het een beetje in de gaten had en vertelde de man die voor Peter werkte wat hij wilde weten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Zeker GHB toegediend gehad, te grote dosis, paniek!


Welnee, dacht jij dat die Natalee zo'n braaf oppassend meisje was? Die was daar ook lekker aan het beesten en deed en gebruikte alles wat onze lieve heer verboden heeft. Ze kan best zelf iets gebruikt hebben wat haar fataal geworden is, komt toch hier ook wel voor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Nu is Joran aan de telefoon bij Pauw en Witteman en verklaart dat het de grote grap is die ik hier ook al aanhaalde.

Hij verklaarde dat hij het een beetje in de gaten had en vertelde de man die voor Peter werkte wat hij wilde weten. :D



Ja maar goed, dat ligt voor de hand. Dat zou een ieder gezegd hebben wanneer we met de feiten geconfronteerd zouden worden.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HILVERSUM - Joran van der Sloot erkent dat hij een vriend heeft verteld dat hij het lichaam van Natalee Holloway heeft laten verdwijnen, maar dat dat een leugen was. Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman.

 

Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman. "Ik vertelde hem wat hij wilde horen. "Het is zo dom, zo dom", aldus Van der Sloot. "Wat ik verteld heb klopt niet, dat is ook uit te zoeken."

 

 

Bron, nu.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...