Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Hoe dan ook, Peter R de Vries heeft te lang gewacht met uitzenden en mist nu de grote scoup, dom, dom, dom.

 

Verder alle bewondering voor de man, denk eens aan Puttense moordzaak, ook zo'n geval. Hij is ook niet bang, ik zie hem nu nog een woonwagenkamp oplopen en dan een bewoner confronteren met een duistere zaak.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Inderdaad Neptunes hij loopt wel voor op.Laat ook niet een paar ondergeschikte de kastanjes uit het vuur halen.

 

Ik denk dat hier alles valt of staat met het vinden van die vriend met dat bootje.Daar hoor je eigenlijk heel weinig over.

 

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

laten we maar gewoon wachten tot zondag , een ding is zeker

als je zo een meisje dood maak, of stikt of wat dan ook hoe kan je er mee leven ,dan ben je voor mijn een duivel ,ik wacht zondag af

voor dat ik allerlei conclusie trekt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch weer een huzarenstukje van de Vriep whistle

En niet voor het eerst. Vooral Charly da Sylva & Mabel vond ik leuk. De Puttense moordzaak was ook sterk, al heeft 'ie de echte moordenaar volgens mij nooit gevonden, of er zelfs moeite voor gedaan. Jammer.

Met een beetje geluk ben ik zondag net op tijd thuis om de uitzending te zien.

 

Groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk waarschijlijk dat het een ongeluk is. joran die zo'n rape drug gebruikte het werd haar te fataal raakt in paniek en laat haar "verdwijnen"....toch? uhm ik weet het bijna zeker.

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zelfs al heeft ie het niet gedaan zouden ze hem op moeten sluiten voor het willens en wetens beletten van een onderzoek met die tallloze leugens van hem. En dat die ouwe van hem info doorspeelde vanaf dat advocatenkantoor waar die werkt(e) moet ook bestraft worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Hoe dan ook, Peter R de Vries heeft te lang gewacht met uitzenden en mist nu de grote scoup, dom, dom, dom.


Ben ik niet met je eens. Hij is televisiemaker en geen rechercheur. Hij verdient zijn geld met het maken van televisie. En met televisie gaat het om kijkcijfers. Dus moet je dit soort spectaculaire programma's vooraf goed aankondigen. Je kan niet donderdagmiddag met een verhaal komen en daar de finale uitzending donderdagavond van op de zender brengen.

Eerder dan zondag kon ook niet gezien de zender waarop hij uitzendt, SBS6, op vrijdag (Dancing Queen) en zaterdag (Uri Geller) al avondvullende premiunm shows had geprogrammeerd. Dus was de eerstvolgende mogelijkheid zondagavond.

Daarnaast vind ik niet hij zijn scoup heeft kwijtgemaakt. Iedereen is aan het gissen en, zelfs in dit forum, zie je dat niemand met een eenduidige toedracht komt. En die Joran geloof ik al helemaal niet meer.

Het AD zegt dat ze is weggespoelt, een andere krant heeft het over een bootje en gedumpt worden op zee en derde krant heeft het weer ergens anders over. Ik blijf het daarnaast heel sterk vinden van De Vries dat hij ondanks alle gissingen zijn bekje op slot houdt en er echt niet inhoudelijk op ingaat.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Bij Peter heb ik altijd de twijfel of het hem daadwerkelijk om het oppakken van de dader / oplossen van de zaak gaat of de media circus die daarbij komt kijken, de spotlight waarin ie komt te staan. Hij is een mediageile figuur.

Gisteren door diverse deskundigen aangestippeld dat het "bekentenistape" niet zondermeer geldt als bewijslast. Indien Justitie iets heeft te maken met die tape of op de hoogte was van die actie dan kan het niet als bewijslast worden aangevoerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht je nu echt dat als justitie te maken zou hebben met die bewijslast ze een maand geleden het dossier gesloten hadden ?

 

Peter R de Vries mag dan een mediageile man gevonden mogen worden. Die deskundigen en advocaten die in praatprogramma's en actualiteitenprogramma's te zien zijn kan je minstens mediageil in het kwadraat noemen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Peter zelf al zei, is ie 6 maanden met deze zaak bezig geweest, dat deze zaak 1 maand geleden is gesloten zegt niets over enventuele betrokkenheid van justitie.

 

Dat er meerdere personen mediageil zijn hoor je mij niet tegenspreken. Maar ik luister liever naar een deskundige dan zomaar iets uit de losse pols te gaan bleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joran niet meer bij zijn oma maar is ondergedoken.

Het word hem echt te heet onder zijn voeten.

Vreemd is wel dat zijn ouders gewoon op Aruba blijven.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De maximale straf in Aruba voor het laten verdwijnen

van een lijk is 6 maanden.Dit volgens de Arubaanse wet.

Trek daar het voorarrest van af ,dan kan hij via zijn

advocaten smartegeld/genoegdoening bedingen.

En wie heeft het lijk laten verdwijnen? hij, of die vriend van hem.

Al met al hij heeft niets te vrezen!!

 

 

 

MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm

TF5300k pvr.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De maximale straf in Aruba voor het laten verdwijnen

van een lijk is 6 maanden.Dit volgens de Arubaanse wet.

Dat kan wel wezen zolang er geen lijk is kan er geen sectie op worden verricht ofwel doodsoorzaak worden vastgesteld als dat uberhaupt nog mogelijk is na 3 jaar.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...