Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

geen lijk = geen zaak

In Nederland kun je niemand veroordeeld krijgen voor moord, dood door schuld.

 

Volgens de letter van de wet is ze voorlopig alleen vermist, ze zal wel weggelopen zijn. Niet mijn probleem.

 

Wat mij persoonlijk een plezier zou doen is dat die knakker de lik ingaat wegens belemmering van onderzoek. Hij liegt alles aan elkaar vast want hij weet deksels goed dat de waarheid hem een veroordeling op zal leveren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ten eerste hoop ik dat het opgelost wordt voor haar zowel als voor de nabestaande,wie het ook mogen zijn....

mijn mening verder is dat als je die jongen in zijn ogen kijkt dan zie je al dat hij niet scoort,maar dat mag niet afnemen dat het eerst bewezen moet worden.

ik denk persoonlijk dat het hem wel is.

en qua de arrogantie van peter de vries is alleen maar goed.

laat hem maar denken dat hij beter is...bij sommige dingen is hij dat ook.......is hij niet degene die dingen vindt die de politie een aantal keren niet hebt gevonden?!

dus als je het hem misgunt,misgun je dus ook hetgeen waar hij dus achterkomt(kiezen of delen) wat een ander niet lukt.

zonder hem was het namelijk op dat moment niet gelukt!!

dus in mijn mening bijzonder vreemde opmerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satpiet 200
jezus als je fraudeert met je aangiften krijg je 9 jaar
Nou dan moet je gewoon 100 procent boete betalen over de nieuwe cijfers dat doet men ook veel liever dat levert wat op jou vast zetten niet dat kost alleen maar geld.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

2 jaar in Nederland.

Hoe vaak krijg je in NL de maximale straf?

Dat is geloof ik ook zelden het geval, tenzij het om belastingfraude gaat.

 

Als je al nagaat dat verkrachters vaak niet meer krijgen dan een taakstraf, wat moet dit dan voor straf gaan opleveren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

en aangezien dat papa bij de justitie zit denk ik eerder aan een schade vergoeding van een of twee miljoen ,wordt toch vrijgesproken was onder invloed ,wat een zooi dat nederland ,ik kreeg 9800 eur boeten omdat ik een kopie miste in een doesier van een monteur ging nergens over, bek houden en betalen anders m komen we even terug en maken we je helemaal na de klootte gehoord he he, uhhh ja meneer de belasting ik betaal meteen meneer { stukje citaat uit me leven }

Link naar reactie
Delen op andere sites

peter zal wel vrij zeker wezen van zijn zaakje.

en er zal vooraf wel meer zijn overlegd met justitie in aruba dan gedacht.

 

en natuurlijk ,het blijft voor de kijkcijfers , daar word peter door betaald.

 

of het werkelijk tot een veroordeling komt weet ik niet , maar het rechte eind zal hij wel te pakken hebben.

 

en in aruba zal papa ook wel wat vriendjes hebben wat een gemakkelijke rechtsgang in de weg staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco24

en natuurlijk ,het blijft voor de kijkcijfers , daar word peter door betaald.

We zullen dus wel rekening moeten houden met tig reclameblokken van 12 minuten per keer.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat is wat de propaganda ons laat denken, maar als je zelf nadenkt dan weet je dat dat niet klopt. Waarom denk je dat alle merkartikelen zo schreeuwend duur zijn? We betalen driedubbel voor alle commerciele zenders:

1. de geadverteerde produkten zijn daardoor veel duurder

2. de bedrijven mogen al die kosten van de belastingen aftrekken waardoor ze veel minder belasting betalen dan ze normaal zouden doen - dus voor ons steeds hogere belastingen!

3. We worden allemaal met een enorme zooi bagger opgescheept als we gewoon even naar een tv programma willen kijken.

 

En dan heb ik het nog niet eens over alle sensationalisme die ons een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid geven. Zo worden bijvoorbeeld nog maar de helft van het aantal kinderen het slachtoffer van misdadigers dan 30 jaar geleden maar men doet alsof het nu veel gevaarlijker is. Ook is het zo dat meer dan 80% van alle kindermisbruik en mishandeling door ouders en directe familie plaatsvindt maar de media laten ons denken dat er buiten weet-ik-hoeveel gekken rondlopen die het op onze kinderen gemunt hebben, en ga zo nog maar even door.

Normaal nadenken en eerlijk rapporteren is nu eenmaal geen sensatie en levert niet genoeg geld op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...