Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Citaat:
Normaal nadenken en eerlijk rapporteren is nu eenmaal geen sensatie en levert niet genoeg geld op.

 

als het commercieel is en wel geld op levert (en niet van de grote hoop gaat) word er soms meer bereikt met hetzelfde of minder geld.

 

en zou peter niet eerlijk rapporteren (dus leugens vertellen) volgens jou?.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Satwatcher
Origineel bericht van: Neptunus
Hoe dan ook, Peter R de Vries heeft te lang gewacht met uitzenden en mist nu de grote scoup, dom, dom, dom.


Ben ik niet met je eens. Hij is televisiemaker en geen rechercheur. Hij verdient zijn geld met het maken van televisie. En met televisie gaat het om kijkcijfers. Dus moet je dit soort spectaculaire programma's vooraf goed aankondigen. Je kan niet donderdagmiddag met een verhaal komen en daar de finale uitzending donderdagavond van op de zender brengen.

Eerder dan zondag kon ook niet gezien de zender waarop hij uitzendt, SBS6, op vrijdag (Dancing Queen) en zaterdag (Uri Geller) al avondvullende premiunm shows had geprogrammeerd. Dus was de eerstvolgende mogelijkheid zondagavond.

Daarnaast vind ik niet hij zijn scoup heeft kwijtgemaakt. Iedereen is aan het gissen en, zelfs in dit forum, zie je dat niemand met een eenduidige toedracht komt. En die Joran geloof ik al helemaal niet meer.

Het AD zegt dat ze is weggespoelt, een andere krant heeft het over een bootje en gedumpt worden op zee en derde krant heeft het weer ergens anders over. Ik blijf het daarnaast heel sterk vinden van De Vries dat hij ondanks alle gissingen zijn bekje op slot houdt en er echt niet inhoudelijk op ingaat.


Ik wil je niet het plezier van een spannende uitzending ontnemen maar inmiddels heeft Peter R het verhaal al bevestigd.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peldoman
€5000,00 voor een heel kort telefoongesprek bij
Paul&Witteman, die heeft ie al binnen,Kassa!!


De vorige keer is er door Pauw&Witteman inderdaad € 5000 betaald of dat dit keer ook zo is geen idee.
Wel heeft Peter R de Vries gisterenavond gezegd in Nova dat hij zijn man die Joran gevolgd heeft € 25000 betaald heeft in de laatste vijf maanden als onkostenvergoeding.

Peter geeft dus ook toe dat hij niet absoluut zeker is dat Joran ook nu niet gelogen heeft.
Maar hij gaat de hele week naar Amerika vermoedelijk gaat dit hem veel geld opleveren er zijn onderhandelingen over allerlei talkshows tot zelfs Oprah Winfrey toe.
Hier zal inderdaad de reklame zendtijd veel geld opleveren, misschien dat ik mijn nieuwsgierigheid maar een dag bedwing en het morgen wel in de krant lees of op de TV zie. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik wil je niet het plezier van een spannende uitzending ontnemen maar inmiddels heeft Peter R het verhaal al bevestigd.


Volgens mij heeft hij alleen maar toegegeven wat Joran openbaar heeft gemaakt. En volgens mij heeft hij direct daarbij aangegeven dat hij vanavond zal bewijzen dat het geen leugen is van Joran en wat er nu daadwerkelijk gebeurd is op die avond.

Dus die scoep heeft hij volgens mij nog steeds hoor. Hij heeft alleen inhoudelijk gereageeerd op wat de hoofdrolspeler gezegd heeft.

Daarnaast kon hij natuurlijk niet anders. In Amerika is een ware mediacircus ontstaan en hebben vele grote nieuwsnetwerken het veel over deze uitzending. Omdat ze de uitzendrechten aan ABC verkocht hebben probeert deze zender ook promotie te maken voor de maandagavond uitzendig en sijpelen er in Amerika ook steeds meer gedeelten uit de uitzending naar buiten.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Z'n 2 jaar geleden hadden we ook een 2 uur uitzending van de Vries waarin hij meldde de moordenaar van JFK te hebben. Ik heb 2 uur lang zitten kijken echt warm werd ik er niet van. Ben nog even sceptisch, klinkklare bewijzen aanleveren of bewijzen interpreteren als klinkklare....ik ben wel heilig van overtuigd dat Joran meer weet dan hij altijd heeft verteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Ik hoef al niet meer verder te kijken.

Die zogenaamde vriend is een bekende in het criminele circuit hier in de stad.

Niet bepaald geloofwaardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

helemaal niets kunnen ze er mee met die twee wanabie antelianen

als die opgepakt wordt zeg die gewoon ik wou stoer tegen over hem opdat ik tegen hem opkijk en ik was stoint dus wist ik niet wat ik zij

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Ik weet de afloop al, omdat ik de vader ken van die "vriend", en die heeft me het hele verhaal afgelopen donderdag al verteld wat Joran zegt in de verborgen opnamen.

Salu2, D.Quijote


@D.Quijote,

Heb je van dat gesprek met die vader wel een (verborgen) opname gemaakt?
Anders geloof ik je niet hoor :D


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...