Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast satpiet 200

serie verkrachter is het op zeker wat een tering zak kijk die moeder eens van dat meisje ,zeg de hel voor hem gaan beginnen, nee mevrouw justitie laat hem gaan let maar op mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word zo ziek van die Joran van der Sloot. En met het rechtsysteem schiet je ook niet echt veel mee op. Het had iemand uit mijn directe omgeving moeten betreffen.......Zo dan zouden we niet langer wachten op de Justitie. Oog om oog en tand om tand!

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtverhaal, maar ik geloof er niets van. Zou die Daury bestaan, dan had Peter nu al lang triomfantelijk gemeld dat ze hem hebben gevonden. Hij is de enige die het verhaal kan bevestigen, en hij moet toch makkelijk te vinden of te identificeren zijn op zo'n klein eiland. Dat is blijkbaar nog niet gelukt na meer dan een week, dus het lijkt mij een hoax.

 

Nu wordt ook gezegd dat hij voor moord vervolgd zou kunnen worden omdat hij niet zeker kon weten of ze dood was. Kolder lijkt mij, als het verhaal al klopt dan kan ook niemand weten dat ze nog in leven was, dus moord is niet te bewijzen. Moord kan ook niet omdat hij haar dan willens en wetens gedood moet hebben. Hij dacht ze ze dood was, en als ze toch in leven geweest zou zijn, dan lijkt het eerder op dood door schuld. Maar ook dat is speculatie.

 

Kortom, boterzacht het hele verhaal zonder dat we nader bewijs uit andere richting hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels schijnt de Volkskrant die Daury wel gevonden te hebben volgens het ANP nieuws van 0.00 uur op Radio 1. En natuurlijk ontkent die gast alles.

 

Overigens heeft De Vries in de uitzending gezegd zelf niet achter die Daury aan te zijn geweest in belang van het mogelijke vervolg onderzoek door justitie.

 

Laat ik zo zeggen. Als hij dit uit zijn duim heeft gezogen dan moet die gast opgepakt worden want dan is het een gevaar voor de samenleving en hoort in het Pieter Baancentrum. Maar het lijkt me dat zijn eigen verdediging dat hij het verzonnen heeft geen stand houdt. Herhaaldelijk iets vertellen is even wat anders dan even tussen neus en lippen door iets zeggen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denken jullie nog wel eens na? Die meneer de Vries gebruikte Stasi-methoden (geheim afluisteren door middel van betaalde spionnen). En een beetje fatsoenlijk mens was naar die ouders toegevlogen, en had ze heel voorzichtig verteld dat hij wat heel erg slecht nieuws voor hen had over hun dochter, en ze dat dan vervolgens met veel medeleven en zeker zonder camera's meegedeeld in plaats van ze nog eens slachtoffer van zijn mediacircus te maken. Een beter pleidooi voor de afschaffing van commerciële tv kan ik niet bedenken. Het trekt ons allemaal de goot in.

 

Nee, de methoden van die meneer zijn volstrekt verwerpelijk, immoreel en op het randje van crimineel. Zelfs al is hiermee een zaak opgelost dan nog is de prijs veel en veel te hoog geweest. Voor de toekomst zijn we weer een forse stap in richting totalitaire staat zonder een greintje moraliteit geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

@paulvr je kan beter zegen waarom justitie het niet oplost

sbs6 moet er geld aan verdienen logies het is een bedrijf en dan moet je gewoon presteren zonder sbs6 had die ze gang kunnen gaan op naar de volgen slachtoffer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Joran is in ieder geval ofwel schuldig ofwel stapelgek. Hij zegt natuurlijk dat alles uit de duim gezogen is, en ik vrees dat die er misschien ook nog mee wegkomt. Wat ik me afvraag: zouden ze die telefoongegevens niet al eerder hebben geanalyseerd, want dan moet die opgebelde persoon toch al lang in beeld zijn? Ik ben benieuwd of ze die schoenen nog gaan vinden in die afvoerput, dat zou ook helpen het verhaal te bevestigen.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paulvr
En een beetje fatsoenlijk mens was naar die ouders toegevlogen, en had ze heel voorzichtig verteld dat hij wat heel erg slecht nieuws voor hen had over hun dochter, en ze dat dan vervolgens met veel medeleven en zeker zonder camera's meegedeeld in plaats van ze nog eens slachtoffer van zijn mediacircus te maken.


Dat was compleet in scene gezet. Je denkt toch niet dat die moeder in werkelijkheid zo zou reageren? Er wordt haar verteld dat er een doorbraak is, en ze vraagt niet eens wat die doorbraak dan is? Dat geloof je toch zelf niet?

Maar inderdaad, het toont wel aan hoe verrot dit soort van "journalistiek" is. Peter de Vries heeft ontegenzeggelijk veel goede dingen gedaan, maar dit soort van in scene gezette onzin houd ik niet van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satpiet 200
@paulvr je kan beter zegen waarom justitie het niet oplost
sbs6 moet er geld aan verdienen logies het is een bedrijf en dan moet je gewoon presteren zonder sbs6 had die ze gang kunnen gaan op naar de volgen slachtoffer


Beste Satpiet,
We leven in een verwende tijd waarbij we ineens eisen dat alles oplosbaar is. Zo dachten zo ook in de Middeleeuwen, en dat betekende dat ze mensen gingen martelen, enz. enz. waarbij ze meer dan eens volstrekt onschuldige mensen doodmartelden. Niet alles is oplosbaar. Dat geldt met name wanneer mensen onlogische dingen doen of beweren. We doen nu allemaal of meneer De Vries de zaak heeft opgelost maar heb je er wel eens bij stil gestaan dat het totaal onlogisch is voor een normaal mens van gemiddelde intelligentie dat hij in plaats van een ambulance te bellen iemand die spontaan sterft wil laten verdwijnen? Als hij een ambulance had gebeld en zich daarna totaal ontredderd had getoond (toneelspel of niet) dan had iedereen enorm veel medelijden met hem gehad. Het zal je maar gebeuren als 17-jarige dat degene waarmee je de liefde bedrijft spontaan bezwijkt.
Om die reden denk ik dat of die jongen aan veel meer schuldig is (moord, sporen...) of dat ie inderdaad maar een beetje heeft staan opscheppen over iets dat nooit zo is gebeurd. Als iets niet logisch klinkt .... dan is het doorgaans ook niet de waarheid. In dit geval is: of de hele waarheid nog lang niet boven tafel, of de hele handel een grote nep. Neemt niet weg dat zodra je vindt dat mensen (of politie) Stasi methoden mogen gaan gebruiken het einde zoek is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...