Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten

Denk dat het niet voldoende is trouwens de Vries heeft enkele dingen niet bekend gemaakt.

ALS Jordan gebeld zou hebben van de door hem genoemde telefooncel is dit te zien er kan namelijk alleen gebeld worden met deze telefoon met een creditcard en uh die is toch te achterhalen he??? JUIST JA.

 

Verder is daar ook een camera waarom heeft hij die beelden niet opgevraagd het was nacht en donker ja maar de telefoon is te zien dus al zou het maar een wazige vlek zijn.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou ik heb mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en gisteren ook naar SBS gekeken.

Eigenlijk zijn de beelden echt geweldig goed van een camera in een rijdende auto, soms zie je beelden in "opsporing verzocht" daar is niets van te maken.

 

Als het verhaal van Joran klopt snap ik met de beste wil niet dat hij zo gehandeld heeft, het lijkt me toch dat als ze niet meer beweegd dat je toch als eerste de ziekenauto belt en niet een vriend om het lijk op te halen.

Een telefoon had hij bij zich nu moest hij naar het hotel lopen om met een payphone zijn vriend te bellen, als hij normaal gehandeld had dan zou de politie op Aruba hem ook ondervraagd hebben tot sectie had bewezen dat het een natuurlijke dood geweest is.

Lijkt me geen enkele reden om het lichaam weg te maken. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, was wel ff geschrikken, die tronie in hvn smile

 

maareh, speculatie of niet, die Joran is zo schuldig als wat. zo dom, als je z'n verhaal hoort ga je toch naar de politie, tenminste dat zou het eerste zijn dat in mij op zou komen.

een ongeluk, daar had ie geeneens voor voor hoeven komen, dat kan toch. Die Natalee, met alle respect, was ook geen heilig boontje.

Dronken (en goed ook), Jelly-shots, Bacardi 151 en dan met 3 onbekende jongens in een auto stappen, hoe slim kan je zijn ?

 

neemt niet weg dat het verschrikkelijk is natuurlijk, het zal je dochter zijn.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin van Gestel
De kijkcijfers zijn bekend! 7.030.000 kijkers (madl: 79.3%)... Maar dat was wel te verwachten natuurlijk!
hi hi, Ik heb niet gekeken, De samenvatting vanmorgen was 2 minuten en het staat vandaag breedt in alle kranten

Pandit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij klopt er iets niet. Die Joran komt op mij over als een dom gewetenloos groot kind, die denkt dat ie stoer is. Hoe kan zo iemand bedenken dat je (onder invloed) 's nachts het internet op moet gaan om een (gedeeltelijke) alibi voor zichzelf te verschaffen? Waarom belt hij met een openbare telefoon ipv met zn gsm? Waarom zwijgt ie tijdens de laatste verhoren tegenover justitie? Dat kan hij niet zelf bedacht hebben, hier zit, denk ik, nog iemand achter. Je mag iemand niet zomaar ergens van beschuldigen, maar ik zou er niet raar van opkijken als zn vader er toch meer van blijkt te weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan ook zijn dat ie samen met zn vader het lichaam van Natalee heeft gedumpt,en gewoon een fake persoon genoemd heeft om zn vader uit de wind te houden.

Je ziet bijv ook dat zn vader liegt over het toespelen van een gsm in zn cel eerder.

Inderdaad als het gegaan is zoals meneertje verteld,dan bel je op zo'n moment toch een hulpdienst?

De reden dat ie geen ambulance heeft gebeld lijkt mij dat er nog veel meer is.

Nee,deze familie vd Sloot is erg ziek,en heeft naar mijn idee nog wel meer te verbergen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bertje_beton43

met die twee minuten weet je net zoveel als 2.5 uur tv gisteravond. Mijn hemel ! het was nog niet weer begonnen en na een klein kwartiertje kon je al weer naar de wc en hapjes en drankjes halen smirk maw vandaag eerst maar weer eens boodschappen halen omdat de kratten weer leeg zijn :D waar ging het ook al weer over ? cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij een goede zaak lijkt is dat hij ipv schadevergoeding ontvangen schadevergoeding moet betalen aan de familie Holloway.

Aangezien hij verantwoordelijk is voor t wegraken van haar lichaam en ws opgegeten door de haaien .

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

niemand die onschuldig is voor de dood van een persoon zal het lichaam verbergen!! In mijn ogen is hij verantwoordelijk voor de dood van Natalee Holloway en mag van mij part uitgeleverd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of hij nou schuldig aan moord is of niet.. zuiver is hij zeker niet. Hij komt op mij over als een narcistische drugsgebruiker.

 

Ik heb me wel gestoord aan het stukje emo-tv aan het eind van de 'documentaire'. Dát had hij nou niet moeten doen... maarja.. de een z'n dood...

 

Gun het OM gewoon nog even wat tijd om een zaak te bouwen. Dat hij z'n verdiende loon krijgt staat vast.. hoe dan ook.

 

Gr

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...