Ga naar inhoud


Peter R. de Vries heeft Joran bij zijn staart!


Alfi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Met stomme verbazing heb ik deze draad gevolgd. Hoeveel mensen hebben hun oordeel meteen klaar. De beschuldigingen zijn niet van de lucht. Ongelooflijk. Het is maar goed, dat onze rechtstaat anders in elkaar zit. Nu alle rookwolken van de media hype zijn opgetrokken, beginnen mensen die het wat zakelijker benaderd hebben, grote vraagtekens te zetten. Lees ik in de krant.

Voor mij heeft PdV niets opgelost. Sterker, als hij niet echt alsnog met harde bewijzen komt, ligt eerder smaad op de loer. Immers heeft Joran wel meer met de waarheid gespeeld om stoer over te komen of iets dergelijks om het vervolgens weer in te trekken. Het bevestigt dat Joran onbetrouwbaar is in het afleggen van verklaringen. Daar kan je als aanklager niet zo veel mee. Sterker RdV kan wel eens onbedoeld de verdedeging van Joran in de kaart gespeeld hebben en dan bijt RdV in zijn eigen staart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Hoe kan zo iemand bedenken dat je (onder invloed) 's nachts het internet op moet gaan om een (gedeeltelijke) alibi voor zichzelf te verschaffen? Waarom belt hij met een openbare telefoon ipv met zn gsm? Waarom zwijgt ie tijdens de laatste verhoren tegenover justitie? Dat kan hij niet zelf bedacht hebben, hier zit, denk ik, nog iemand achter. Je mag iemand niet zomaar ergens van beschuldigen, maar ik zou er niet raar van opkijken als zn vader er toch meer van blijkt te weten.

 

Dat vermoeden heb ik ook want de vader heeft het meeste te verliezen.

 

1: voor een advokaat en aankomende rechter staat het slecht op je CV als je zoon betrokken is in een (aanvankelijk) ongeluk.

Zou natalee in leven zijn gebleven dan zou v.d sloot een schadevergoeding moeten betalen op z'n amerikaans en zou de naam van de vader vernielt worden. Dood is dan "handiger".

 

2: De truukjes om een alibi te verkrijgen is te "groot" voor zo'n arrogant jochie. Te veel kennis van de rechtsgang zit erin.

Zo zijn er de schoenen maar ook de plaats van de dood is extra verder gekozen. Zou er toch iets van bewijs rondliggen dan kan dit niet gevonden worden omdat men dan op de verkeerde plek zoekt.Idem voor het bellen met een payphone en het internetten.

 

3: Pappie is rijk (en waarschijnlijk corrupt)genoeg om een eigen boot te hebben. En die corruptie zou uitkomen als de ouders van natalie gaan graven in het leven van pappie. Hij is tot nu toe buiten schot gebleven. Pappie heeft gegarandeerd meer op zijn kerfstok. Ook lijkt het me waarschijnlijker dat de zoon pappie belt ipv van een paar onbetrouwbare vrienden.

 

4 pappie was al bezig om schadevergoedingen te regelen en het schrijven van een boek lijkt me niet bepaald een idee van een jongere.

 

Ze hadden er goed vanaf kunnen komen als joran niet zo'n arrogant mannetje zou zijn die graag opschept over zijn daden. Ook zou het niet zo afgelopen zijn als joran meteen de ziekenwagen zou hebben gebeld. Dan zou de boel onderzocht worden (wat negatief voor pappie zou zijn) en dan was joran vrijuit gegaan zijn. Nu staat er zelfs een moord verdacht te wachten.

 

In het hele verhaal kon 1 persoon het meeste verliezen en dat is pappie. nu zitten vader en zoon beide in de piepzak

 

Het videobewijs van prdv lijkt mij erg makkelijk te ondermijnen door een goede advokaat. Zo biedt de infiltrant drugs aan en legt hij soms woorden in de mond.Waarschijnlijk is de infiltrant betaald voor deze opnames en het zou me niks verbazen als de infiltrant ook een crimineel verleden heeft. En joran liegt over de leeftijd van de medeplichtige om een dwaalspoor te leggen.Ook is een bekentenis via een heimelijke opname niet rechtsgeldig lijkt me. Een goede advokaat kan dan makkelijker doordrukken dat alles gelogen is. Op dit moment komt het voor joran goed uit dat hij zoveel liegt. Zolang er geen direkte bewijzen gevonden worden is er geen zaak voor het OM. Daarom lijkt het mij dat joran nu nog niet opgepakt is.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat zo de dooppot in op Aruba,je moet er eerst maar eens geweest zijn om te oordelen over het rechtsysteem wat zij hanteren.

Heb er lang genoeg (gezeten)gewoont,met $$$$$$$ ben je gewoon Het Ventje.

Geen lichaam gevonden,dus geen bewijs volgens de Rubbernekken en zo gaat dat.

PRDV heeft gelijk,maar gelijk krijgen is daar toch net ff wat anders.

Word vervolgt confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Immers heeft Joran wel meer met de waarheid gespeeld om stoer over te komen of iets dergelijks om het vervolgens weer in te trekken.

 

In mijn boekje doet niemand (behalve een zwaar zieke geest) stoer over het laten verdwijnen van een lichaam (misschien zelfs nog een levend lichaam) en heeft hij echt zijn hart gelucht.

Als hij dat niet gedaan heeft, weet hij er in ieder geval meer vanaf.

Ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat je dit tegenover een enorm goede vriend uit je duim zuigt. Het is niet stoer (integendeel) en ook volstrekt onnodig.

Als hij (weer) gelogen heeft, is hij in ieder geval rijp voor de luny-bin.

Van mij mogen ze hem vandaag nog oppakken en uitleveren naar Aruba of liever nog naar de states. Daar weten ze wel raad met dat jochie.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat dit verhaaltje van hem er in iedergeval voor zorgt , dat als hij niet wordt gearresteerd, er wel eens en paar amerikanen achter hem aan konden komen.

 

 

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cobes
ik denk dat dit verhaaltje van hem er in iedergeval voor zorgt , dat als hij niet wordt gearresteerd, er wel eens en paar amerikanen achter hem aan konden komen.


groet cobes


Inderdaad, als hij echt schuldig is kan hij maar beter 'echt' bekennen, want volgens mij is het enigste veiligste plekje alleen nog maar de gevangenis.

Groeten,

 

Hendrik

 

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kapoentje
Wat ik niet begrijp, waarom gooit Joran zijn schoenen weg als ie naar huis loopt ?
Je gaat toch niet op blote voeten midden in de nacht over Aruba lopen.

Dat is inderdaad een goede vraag. Mijn hypothese is: misschien heeft hij Natalee verkracht, en heeft hij haar daarna gewurgd en daarbij de veters gebruikt sick en heeft haar daarna alleen in de oceaan geduwd. Ik heb eens gelezen dat de stroming landafwaarts is, dus dat zou kunnen.
Wat me ook opvalt, als je de uitzending bekijkt dat Joran bij sommige uitspraken microsignalen uitzendt die zouden kunnen aangeven dat hij (weer) liegt. Bijvoorbeeld als hij noemt bij welk pad hij afgezet is neemt hij de neus kort vast, wat duidt op een leugen, volgens psychologische onderzoeken.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

reken maar dat ie een prijs op z'n hoofd krijgt als er geen veroordeling komt en die kans is aannemelijker dan dat ie hiervoor moet brommen.

zoals Matchless het omschrijft lijkt mij het meest logisch.

Peter R de Vries noemt Joran's vader expliciet niet maar suggereerd er wel naar.

die pa stinkt en dat komt geheid nog eens uit.

Die Daury en die 2 broers op Aruba worden er ingeluisd in een smerig spelletje ....

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Van Daury is inmiddels ook al bekend dat hij op dat moment op school in Rotterdam zat.

 

Joran, een verwend narcistisch jochie met psychopatische neigingen.

Dat is de indruk die ik krijg als ik zijn kop zie in combinatie met de vreselijke dingen die hij uit zijn strot weet te persen.

 

Van mij mag die internationale wapenhandelaar en stiefvader van Natalee een oostblokker inhuren om ons van dit gespuis te ontdoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pandit
Origineel bericht van: Elwin van Gestel
De kijkcijfers zijn bekend! 7.030.000 kijkers (madl: 79.3%)... Maar dat was wel te verwachten natuurlijk!
hi hi, Ik heb niet gekeken, De samenvatting vanmorgen was 2 minuten en het staat vandaag breedt in alle kranten
Dus wij zijn die twee die niet hebben gekeken.... sick

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OM verdenkt Joran van moord op Natalee

Uitgegeven: 4 februari 2008 17:47

Laatst gewijzigd: 4 februari 2008 18:54

 

ORANJESTAD - Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba verdenkt Joran van der Sloot nu formeel van moord op de verdwenen Amerikaanse Natalee Holloway. Dat liet justitie maandag weten.

 

Rechercheurs van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) hebben in het onderzoek naar de verdwijning van Holloway op twee adressen in Arnhem doorzoekingen gedaan. Dat gebeurde maandag op verzoek van het Arubaanse OM.

 

In een persconferentie op Aruba meldde justitie dat het gaat om woningen waar Joran heeft gewoond of verbleef.

 

Bron nu.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...