Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb al geruime tijd de echostar ad3000IP.<BR>Is nog nooit gelukt om er nieuwe software in te zetten. Nu eidelijk bij toeval de nulmodemkabel van een kennis samen met hem doorgemeten. Mijn kabel was niet conform het schema van Echostar. Zijn kabel echter wel.<BR>Met mijn kabel de melding "geen data' hij ging gewoon niet aan de gang.<BR>Mijn de kabel van de kennis echter opstarten volgens de bij echostar beschreven procedure, en gelijk in het display de melding "upload" en jawel hij gaat aan het werk. Na ongeveer 4:48 minuten op scherm PC "download complete" Daarna snel de boel aangesloten en terug gezet naar de factory reset. daarna de zaak opgestart en tot mijn verbazing geen hogere versie software.<P>Er zit nu softversie 300 in.<BR>Heb eerst Bootstrap erop proberen te zetten en daarna soft versie 400.<P>Hoe kan het dat er toch versie 300 in zit.<P>wie weet raad.<P>MJ

Geplaatst:

Als de versie 300 er al in zit kan je de versie 700 downloden<BR>lees eerst even de gebruiks aanwijzing voor ja gaat installeren<P>p.s.<BR>eerst de kanalen in de decoder verwijderen,dan downloaden versie 700 en dan weer een reset doen. deboger@hetnet.nl laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

je kunt de 700versie toch ook downloaden van de hotbird satelliet in het menu staat de freqentie. dit gaat probleemloos. daarna wel de ontvanger resetten.<P> GR .BOGIE

Geplaatst:

hier is de freq hotbird 12539 h 27500 dat doe ik al van af het begin en het werkt als een trein<BR>wel even je cams er uithalen schijnt beter te werken veel succes<P>groeten adje

Geplaatst:

Is al gelukt, even in Oosterhout langs geweest.<P>heb daar geconstateerd wat ik zelf fout heb gedaan. Nu lukt het mij ook net als met m`n humi en nokia.<P>MJ

Geplaatst:

Via welke frequentie, fec en symbolrate is hij te downloaden?<P>MJ

Geplaatst:

Ik heb gedaan wat in bovenstaande postings staat. helaas zonder resultaat.<P>De versie die er in zit blijft de 300 versie.<P>MJ

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.