Ga naar inhoud


Nokia 9500


davmal

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: davmal
Sorry , kan het niet lezen ( onduidelijk ).
Zal nog eens proberen en anders swier ik de oltimer gewoon buiten.
Toch bedankt voor de uitleg en het zoek werk,ik zal me eens een recentte aankopen,met handleiding.


Bestand opslaan en afdrukken geeft ook een leesbaar beeld .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat bedoel jij met blauw heb ik meer beeld en die tita cam zit die daar in of hangt dat daar vanachter aan.Heb jij enkel ook maar een nokia 9500 of nog een andere ?

Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verhaal is een verouderde handtekening die ik eigenlijk allang had moeten aanpassen .

Blauw , slaat op de Titanium 1 kaart die i.c.m. de omgebouwde CA-module (die voorin de nokia zit, net onder de display) lang geleden beeld gaf op o.a Taquilla , Kiosk en Premiere .

Die laatste schijnt ermee nog steeds mogelijk te zijn .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eens een andere zenderfrecentie opgegeven zoals het beschreven stond in de bijlage en toen ging hij zoeken en er kwamen toen een hele boel zenders bij ,allemaal recklame adult zenders.?

Bij sommige zenders komt er op de nokia TS en soms NO TS en dan is er geen beeld , wat wil dat zeggen die TS dingens.

 

Ik heb hier al iets gelezen van blocker uitzetten , waarvoor is dat en kan ik dat ook .( welke software heb ik nu kan ik dat ook zien? bij opstart zegt hij NL6 ,wat wil dat zeggen).

Je wordt mijn vele vragen toch niet beu , anders zeg je het maar!

Groeten Davmal.

Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: davmal

Je wordt mijn vele vragen toch niet beu , anders zeg je het maar!


Hoe denk je dat ik begonnen ben ?

TS staat voor "Transport Stream"
Een blocker optie zit er niet in bij jouw software versie , daarmee kon je voorkomen dat een illegaal bewerkte smartcard via de sat weer uitgezet werd .

Die software van jou ken ik niet , zie je bij het opstarten niet zoiets als B2.00UNS in het display voorbij flitsen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: davmal

En "Transport Stream wil zeggen ? moet ik ze kunnen ontvangen ?

De ontvanger "ziet" het signaal i.i.g. wel , heb je de kanalen opgeslagen , dan kun je ze ook kiezen .
Het kunnen echter ook data kanalen zijn en daar is weinig aan te zien .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Davmal ik ken hem niet .

Als je info over dit app. wil , kun je beter in het Topfield forun je vraag stellen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...