Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Sommige leden vroegen korte tijd geleden of het 2e Tele2 kanaal ook via satelliet te bekijken is en ja hoor vanaf nu kan dat dus wel.

Astra 19.2° Oost

12515

H

22000

5/6

PS. Er is een Colorbar te zien ...

(zie screenshot in bijlage)

cool Timm1983

post-1826-1318259603,2798_thumb.jpg

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

ben benieuwd wat de 2 kanalen samen kosten eek

je betaald nu voor een Tele2 kanaal 19,95 € p/m

-----------------------------------

/ Clarke-Tech 2100+ / Visiosat Bisat (28o-23o-19o-13o-5o-1w) / CD kaart / TVV kaart /

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Gast top.peewee
Geplaatst:

Wat krijgen we op dat 2e kanaal te zien?

Geplaatst:

neem aan dat als 2 wedstrijden om 1230 beginnen dan dat je nu kan kiezen welke je wil zien

vind dit wel positief van cds

Geplaatst:

ja dat klopt als de 1 op tele1 dan de andere op tele 2 dat is ook voor de wedstrijden van half 3 .dus je club is nu altijd te bekijken

Geplaatst:

Dan is mijn vraag, waarom nu pas?

En als t tegenzit voor Tele2, als men naast de uitzendrechten grijpt. Hebben ze een satellietkanaal waar ze maar een krap halfjaar gebruik van gaan maken.

Geplaatst:

kan hem hier ook niet vinden misschien een test uitzending geweest

Geplaatst:

Bij mij is er een colorbar te zien op Tele2 2e kanaal, ik heb dan ook een entertainmentpakket misschien logisch dat ik dan wel beeld heb.

Frequentie Astra 19.2° Oost Digitaal

12515

H

22000

5/6

Frequentie is aangepast en juist.

cool Timm1983

post-1826-1318259603,6497_thumb.jpg

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

je hebt het nu ook over een hele andere frequentie

eerst schreef je

Astra 19.2° Oost

12515

H

22000

5/6

geen wonder dat we niks vinden

Geplaatst:

Ik schreef al eerder hierover dat het tijd werd voor het tweede kanaal, helaas wat laat geluisterd dus. wink Zeker omdat de rechten waarschijnlijk niet bij tele 2 blijven. Heb nu ook nog zwart beeld(ja, met het duurste pakket incl. tele 2), maar ik geloof dat ze zaterdag's vanaf kwart over vijf gaan uitzenden.

Geplaatst:

Zit ie soms weer op een oud bestaand kanaal? Ik zie hem wel voorbij komen tijdens het updaten, maar vervolgens staat ie niet in mijn kanalenlijst van de Topfield 5000. Weet iemand welk kanaal ik eerst moet wissen voordat ie goed doorkomt?

Rob

Ik was te snel met mijn vraag, inmiddels gevonden dat het RNN7 is die hem blokkeerde. Inmiddels 2e kanaal in beeld, weliswaar zwart maar dat zal morgen wel veranderen.

Geplaatst:

2e TELE2-KANAAL VIA DE SATELLIET!

Goed nieuws voor alle abonnees met het Tele2-pakket!

Met ingang van 2 februari 2008 zal ook het tweede Tele2 Voetbal-kanaal te zien zijn via de satelliet.

Wanneer meerdere Eredivisiewedstrijden tegelijk worden gespeeld, kunt u op het hoofdkanaal en op het tweede kanaal naar een live-wedstrijd kijken. Dus dat betekent nóg meer live-voetbal en nóg meer doelpunten!

Het algemene uitzendschema voor het tweede Tele2-kanaal is als volgt:

Zaterdag van 17:15u – 21:30u;

Zondag van 12:15u – 16:30u.

Definitieve uitzendtijden zijn afhankelijk van de speelschema’s in het Eredivisievoetbal.

Het tweede Tele2-kanaal is te vinden op CanalDigitaal voorkeuzekanaal 39. Technische informatie van deze zender vindt u in de CanalDigitaal zenderlijst voor digitale televisie (PDF).

Indien u gebruik maakt van de CanalDigitaal zendervolgorde, dient u de zenderlijst op uw satellietontvanger opnieuw in te laden. Zie voor meer informatie de handleiding van uw satellietontvanger of neem contact op met uw plaatselijke CanalDigitaal dealer.

Wij wensen u veel kijkplezier!

01-02-2008

Bron: Canal Digitaal

Geplaatst:
Origineel bericht van: Edbe
ben benieuwd wat de 2 kanalen samen kosten eek
je betaald nu voor een Tele2 kanaal 19,95 € p/m

Ik weet niet hoe je aan € 19,95 p/m komt, want het is al een tijdje € 9,95 p/m. Op dit moment hebben ze een aktie, eerste 12 maanden voor € 7,95 p/m.

Ik heb ergens gelezen dat CDS samen met een grote kabelbedrijf heeft geboden op de live wedstrijden. Ze laten op deze manier wel zien, dat ze veel hebben geboden en dat ze zeker zijn van hun zaak.

Laten we het hopen dat ik met mijn combipakket gewoon kan blijven kijken zonder dat we daarvoor extra moeten betalen.

Satellietontvanger: Strong SRT6850 & Nokia 9302.

Schotel: Visiosat Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird 13

Geplaatst:

Ik heb ook zwart beeld. Dream Box geeft wel aan Tele 2 kanaal 2

Straks stond daar nog test kanaal. Ik wilde hem net handmatig gaan toevoegen toen hij dus opeens in de zenderlijst stond

Maar de frequentie bij mij is:

12514

H

22001

5/6

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen