Ou-Tannu Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 WPA v1 is wel zo gekraakt afaik iets met dat de WPA sleutel ongecodeerd door werd gestuurd? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
W3ird_N3rd Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 Origineel bericht van: Ou-Tannu WPA v1 is wel zo gekraakt afaik iets met dat de WPA sleutel ongecodeerd door werd gestuurd? Nou, geef me maar een linkje naar je bron, ben benieuwd! WEP is wel gekraakt, maar WEP is geen WPA of WPA2. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
alfadude Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 WPA is niet gekraakt. Ook worden sleutelwoorden niet ongecodeerd verzonden. Maar elk systeem is zo zwak als de zwakste schakel. Neem je een paswoord dat in de Van Dale staat mag de rest van de crypto nog zo goed zijn, binnen de minuut ben je binnen. Misschien een tip: https://www.grc.com/passwords.htm Quo signo nata es?
W3ird_N3rd Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 GRC is wel controversieel, dus lees eventueel ook http://en.wikipedia.org/wiki/Gibson_Research_Corporation even voor je vanalles daarvan aanneemt. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
alfadude Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 Tja, de man heeft dus een mening en is een beetje 'te' ijdel. Dat maakt natuurlijk de random password generator niet minder handig. Quo signo nata es?
Ou-Tannu Geplaatst: 20 mei 2008 Geplaatst: 20 mei 2008 mag ik er nog even een tik bij doen mbt tot Speedtouch modems? veranderd SVP het default SSID en de default WEP/WPA key gezien je deze sleutel kan achterhalen aan de hand van het SSID van het apparaat Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
dolphs Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 nou begin ik bijna enthousiast te worden, als het voor DBV-S zou kunnen dan lijkt mij DVB-C geen probleem meer... Hoe zit het als je zowel S als C wilt hebben :-) .. Even inzoomen op DVB-C verhaal. Als ik de dLAN 200 AVpro2 aansluit op mijn ZiGGo coax aansluitpunt (en stroomnet) dan moet ik aan de andere kant nog een dLAN 200 AVpro2 aansluiten via stroomnet en dan coax naar dvb-c stb; kan hier eventueel ook nog ethernet naast want dan heb je dus icm met bijvoorbeeld een dreambox slechts 1 smart card nodig EN werkt dit zoals ik denk :-) (zou te mooi zijn)? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen