Gast Digital IQ Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Johan45 Je zegt ook niet dat het beter wordt. Dat zegt niemand denk ik
Johan45 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Digital IQ Origineel bericht van: Johan45 Je zegt ook niet dat het beter wordt. Dat zegt niemand denk ik Ja, valt mij ook op. Vult u rustig aan !!!
Littlesat Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Misschien is dit wel een voorbode... Zesko heeft namelijk samen op het voetbal geboden... Hoezo voorbode??? Misschien krijgen ze het wel??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast edske Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 er zou om kwart over vijf beeld zijn, maar het is bij mij nog bijzonder zwart op het 2e tele 2 kanaal. Iemand beeld?
kwajoep Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Heeeft er iemand al beeld Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Gast E Pouls Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: kwajoep Heeeft er iemand al beeld Ook hier geen beeld met toppakket. Terwijl dat volgens de cd site wel het geval zou moeten zijn.
Timm1983 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Hallo allemaal Ik heb nu beeld op Tele2 2e kanaal, links staat het Tele2 logo en daaronder "highlights", er is nu een voetbalmatch bezig. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast edske Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 nou, ik heb wederom opnieuw gescand, en nog steeds zwart beeld op het tweede kanaal. Het eerste kanaal geeft wel beeld. Zijn er nog meer 'zwartkijkers' met abonnement?
Gast E Pouls Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: edske nou, ik heb wederom opnieuw gescand, en nog steeds zwart beeld op het tweede kanaal. Het eerste kanaal geeft wel beeld. Zijn er nog meer 'zwartkijkers' met abonnement? Ik heb nog steeds geen beeld, ook niet na heractivatie. Maar wat ik mij afvraag de mensen die wel beeld hebben wat voor abonnement die hebben. Misschien dat ze de mensen met een entertainment-, combi- en toppakket vergeten hebben???
Gast edske Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 ha ha ja dat zou ook wat zijn. Ik me blauw betalen om live voetbal te zien, en die slaan ze over. Waarom zou me dat niet verbazen??
ehm44 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb een tele2 abonnement en ook nog geen beeld...... Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w
Littlesat Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Misschien niet goed gescanned... Hier beeld met Toppakket(!) Weer een vooruitgang.... alleen had het in Oktober ook al gekunt. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast E Pouls Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Littlesat Misschien niet goed gescanned... Hier beeld met Toppakket(!) Weer een vooruitgang.... alleen had het in Oktober ook al gekunt. Oké, dan is dat het probleem dus niet. Heb al verschillende keer opnieuw ingescand maar geen resultaat.
Gast edske Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 sterker nog, dat had 2 jaar geleden al gemoeten. Stelletje prutsers! Alleen heb ik nu nog steeds geen beeld. Pouls: je staat niet alleen, maar volgens mij heeft nog niemand beeld op het tweede kanaal. Ons een beetje zitten opfokken...
JW R Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Nog geen beeld. Ik heb Toppakket en Tele 2. Nog geen beeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen