Sateo Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 Ik had net ongeveer 10 seconden beeld. Ik zag een stukje van de wedstrijd De Graafschap - Heerenveen. Nu is het weer zwart.
Gast JumperFree Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Wil de net zeggen, dat 2e kanaal geeft een perfect zwart beeld.
f650gsrider Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Hier ook gewoon zwart, wel opnieuw ingescanned met de juiste zendernaam. Het 2e kanaal van Digitenne is nu wel een uitzending bezig. Greetz.............René
Gast JumperFree Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Denk ik dat ze bij CDS vergeten zijn om een schakelaartje om te zetten
Littlesat Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Zwart beeld??? Heb je tenminste geen artifakten... Waarschijnlijk is de TD (lees Technische Dienst) nog bezig om het goed te krijgen.... Tele2 punt twee zend namelijk niet altijd uit :-D Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
vlaamse Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Heb hier ook toppakket en helemaal geen beeld op tele 2 2de kanaal Nu ineens wel beeld vreeemd .
Gast edske Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 en zo waar. Beeld op het tweede kanaal. weliswaar niet zo scherp beeld, maar toch.
Maku Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Inderdaad BEELD, beetje laat maar toch. Ik ben grote blij.
Gast multimark Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Raar, Nu, 12.20 uur nog steeds geen beeld hier, tele2 gewoon wel! Ligt dit aan mij of is het zwart nu ? Groetjes Mark
jakkoi Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 bij mij ook nog steeds zwart beeld......heb de hele dag al op tele2 2e kanaal staan.
Gast henriesat Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Ja hier ook al beeld. Gisteravond zelfs al gekeken.
Ou-Tannu Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 hier nu een testbeeld Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen