Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik beschik over 2 MM en wil één ervan omprogrammeren om te kunnen kijken naar Sport+ (nogal NBA fan vandaar) die werkt in een Hyundai 1000Ir. Wat heb ik nodig? Welke software?

Mag via PM

We are all born wet and naked

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Geplaatst:
Origineel bericht van: DeBeek
Als je eerst eens kan vertellen wat "2MM" is/zijn.

Waarschijnlijk 2 Magic modules. :D

Verder begrijp ik het ook niet precies volgens zijn onderschrift staat er penta 1.11 op!!
Dat werkt toch gewoon met een CDS kaart, of wil hij een andere penta dat is moeilijk er komt al drie jaar niets nieuws meer uit voor de MM. laugh
Geplaatst:

Inderdaad 2 Magic Modules. Eén ervan zou ik willen veranderen naar bv. DiabloCam of andere cam als dit mogelijk is natuurlijk om Sport+ te kunnen bekijken.

Sorry voor de onduidelijkheid.

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Geplaatst:

Bij mijn weten kun je onmogelijk een MM naar en Diablo omzetten middels software omdat een Diablo over hele andere hardware beschikt.

Dus een Penta erop en gaan met de banaan. Sport+ is dat hetzelfde als Sport1 ? Je CD kaartje werkt gewoon met de goede Penta versie dacht ik.

No problem dus,,,

Geplaatst:

Sport+ zit in het Canalsatpakket en TPSpakket van Frankrijk en is niet hetzelfde als Sport1 van CD. Het is mij juist om de basketwedstrijden van de NBA te doen waarvan ze er elke nacht 2 uitzenden. Keuze genoeg dus om te kijken!

Geplaatst:

Tja, dan zul je een kaartje van die provider moeten scoren....

Geplaatst:

De MM omzetten maar MR dan gaat er nog van alles open.

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Of een abo voor NASN scoren, zit bv bij premiere star in het pakket.

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rekordc
Of een abo voor NASN scoren, zit bv bij premiere star in het pakket.

De Europese vastelands versie van NASN (dus diegene van premiere, CDS en N (polen)) heeft geen rechten meer voor NBA. Sport1 heeft het alleen recht voor NL. Op hotbird zijn trouwens volgens mij altijd wel wat FTA zenders te vinden die NBA uitzenden, zou zo niet weten welke, maar als je op de nachtelijke uurtjes rondzapt kom je denk ik vanzelf wel wat tegen.
Geplaatst:

Iemand een betrouwbaar adres voor een kaartje van Canalsat Frankrijk?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen