Ga naar inhoud


Wie zou er nog interesse hebbin in VHS Cassette's ?


SatBaron

Aanbevolen berichten

Dit is géén advertentie of een aanbieding, maar alleen een algemene

vraag aan jullie.

 

Zoals het onderwerp al aangeeft, is mijn vraag of er heden-ten-dagen nog interesse zou zijn in VHS-Cassete's, nu het

tijdperk is van DVD's en PVR's etc.

Maar.. mogelijk zit ik er naast.

Zelf heb ik hier een JVC-Video recorder met ca. 60 stuks cassette's die zelfs weinig zijn gebruikt

Wat moet ik er mee ?

Heeft dit nog wel iets waarde, of is het meer voor de KCA-box ?

 

Met vriendelijke groet,

SatBaron.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb alle banden weggegeven aan kennissen die ze nog wel gebruiken.

1 goede VHS recorder heb ik bijgehouden omdat er af en toe toch nog wel eens iemand vraagt om een band op DVD te zetten.

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wat je zelf bezit heeft een eigenwaarde als je deze niet voelt of weet?

 

Ik heb zat vhs tapes gekocht in de jaren en houd deze in mijn bezit want ik laat mijzelf niet forceren als een puppet die mee moet gaan is iets wat 10 jaar terug al uitgevonden is maar mee gewacht wordt om mensen te stimuleren iets te kopen, dus blijf baas in je eigen poeplap en koop iets of doet iets weg op juiste moment.

 

Als je er vroeger naar kon kijken kun je dit nu nog steeds tenzij je die nieuwe lcd of plasma troep hebt aangeschaft die met opzet zo gemaakt zijn dan een vhs tape er niet meer uitziet in de hoop daarvoor veel dvd´s te gaan aanschaffen/vervangen tja ik ben sinterklaas niet smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop ze momenteel met groot genoegen voor 50 (een gewone) tot 100 (een officiele voorbespeelde) cent per stuk bij de inbrengwinkel en neem er vrolijk mee op of kijk er met veel plezier naar. Af en toe lenen m'n kinderen een stapel met speciale opnamen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penthe heeft gelijk , ik heb kennissen die nog naar het 2000 systeem kijken ( het beste video systeem ooit) zij laten zich ook niet gek maken door alle vernieuwingen.

 

zelf ben ik alles aan het over zetten naar dvd omdat ik naar Spanje ga verhuizen en zo min mogenlijk wil meeslepen. maar wat een werk en een tijd gaat er in zitten eigenlijk zonde.

 

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik op een vlooienmarkt ofzo een mooie videoband tegenkom, koop ik hem gewoon het type medium kan mij geen r**t schelen, ik heb toch maar een kleine tv. (dvd's zijn mooier voor mij omdat ze makkelijker en sneller te kopieren zijn)

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Penthe
ik laat mijzelf niet forceren als een puppet die mee moet gaan is iets wat 10 jaar terug al uitgevonden is maar mee gewacht wordt om mensen te stimuleren iets te kopen, dus blijf baas in je eigen poeplap en koop iets of doet iets weg op juiste moment.

Als je er vroeger naar kon kijken kun je dit nu nog steeds tenzij je die nieuwe lcd of plasma troep hebt aangeschaft die met opzet zo gemaakt zijn dan een vhs tape er niet meer uitziet in de hoop daarvoor veel dvd´s te gaan aanschaffen/vervangen tja ik ben sinterklaas niet smile


Tja dat is jouw mening, ga je ook nog steeds te paard naar je werk of doe je dit toch maar met de auto, scooter of bromfiets...

Wat ik wil zeggen is dit, de technische vooruitgang brengt met zich mee dat je er zo af en toe je voordeel mee kunt doen.
Niemand dwingt je er toe....ik ben toch wel blij met deze ontwikkeling.


digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders nemen nog altijd alles op van TV met de VCR. Maar voorbespeelde meuk is tegenwoordig haast alleen nog DVD. Vooral omdat het handiger met spoelen is denk ik.

 

Als je er vanaf moet kan je ze denk ik het beste bij een kringloper of soortgelijk zetten, kan iemand anders er nog plezier van hebben.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cobes
Penthe heeft gelijk , ik heb kennissen die nog naar het 2000 systeem kijken ( het beste video systeem ooit) zij laten zich ook niet gek maken door alle vernieuwingen.

Een video2000 die nu nog werkt?
Staffe kost, heb toch wel wat moeite mee om dat te geloven...

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@markie2,

 

 

Citaat:
Een video2000 die nu nog werkt?

Staffe kost, heb toch wel wat moeite mee om dat te geloven...

 

 

Ja, dat wordt moeilijk, een van de laatste moderne en wat kleinere uitvoeringen heeft bij mij jaren geleden al het loodje gelegd, maar heb nog wel zo'n grote uitvoering staan die het nog wel doet.

 

Voor de rest gebruik ik hier alle "oude" opname/afspeel apparatuur nog, al was het alleen maar om e.e.a. over te zetten.

 

Ik heb zelfs boven een VHS video recorder staan die tot op heden alleen nog maar een film heeft opgenomen die ik nog steeds niet bekeken heb blush .

 

Of elke verandering een verbetering is, de hoofdzaak is dat alles om geld draait, straks hebben we Blu-Ray en of een ieder daar op zit te wachten, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[/Maar voorbespeelde meuk is tegenwoordig haast alleen nog DVD. Vooral omdat het handiger met spoelen is denk ik.

quote]

 

Ik spoel nog altijd mijn DvD's ook altijd keurig terug...... whistle

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook alle banden weggedaan. Gehouden heb ik echter wel de eigen familie opnames ed. Een S-Vhs recorder heb ik nog wel weggestopt voor het geval ik nog eens wat moet omzetten op dvd. De kwaliteit van de s-vhs banden is nog steeds super, alhoewel ik ze niet afspeel als het niet echt noodzakelijk is. Hetzelfde geld voor de dat-recorder. Heb ik ook nog oude studio opnames toen ik nog muziek maakte.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Origineel bericht van: omanski

Ik spoel nog altijd mijn DvD's ook altijd keurig terug......

 

Dan is dit wat voor jou?

 

T B

 

Ja..TB...heb ik...maar dan in het blauw..... whistle

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...