Ga naar inhoud


KPN verhoogt telefoontarief met 450%


Gast Django

Aanbevolen berichten

Vandaag nieuwsbrief ontvangen van KPN Digitenne, waarin zij mededelen, dat het tarief voor het bellen met de helpdesk per

1 maart a.s. wordt verhoogd naar 0,45 per minuut.

Dus met 450%.

 

Als je niet akkoord gaat, kan Digitenne voor 1 maart opgezegd worden.

 

Direct gebeld met KPN - tijdsduur 32 minuten incl. 17 minuten wachten - met als resultaat, dat de aardige helpdesk medewerkster

niet per 25-2-08 de zaak zou laten vervallen, onze verhuisdatum, maar per abuis 25-1-08 heeft ingevoerd.

 

Zij verzocht mij of ik zelf voor déblokkering wilde zorgdragen.

 

Dat heb ik uiteraard geweigerd.

 

Je kan de klant niet laten opdraaien voor een fout van KPN heb ik haar verteld.

 

Dat was zij met mij eens en zou nu vavond in haar eigen tijd trachten de blokkering op te heffen.

 

Of het zou lukken wist zij niet.

 

Ik heb nu nog TV, maar kan zo afgelopen zijn.

 

Alleen de tariefsverhoging voor het bellen is al schandalig, ja, dan kan je lekker sier maken met je lage tarief voor Digitenne.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu ben ik al een jaar of drie vier klant bij KPN/Digitenne maar ik heb de helpdesk nog nooit hoeven bellen.

Pas nog een wijziging emailadres gewoon per email doorgegeven en later een bevestiging gekregen dat het gewiijzigd was.

 

Vreemd net nog in mijn mail gekeken hier heb ik niets gekregen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot heden negen maal per dag gebeld.

 

Grapje.

 

Ik ontving vandaag bij de post de Digitenne Nieuwsbrief met o.a. de navolgende tekst:

 

"Vanaf 1 maart 2008 kost het bellen naar de helpdesk 0,45 per minuut.

Als je - waarom geen u? - bezwaar hebt tegen het nieuwe helpdesktarief, kun je je Digitenne contract voor 1 maart 2008 kosteloos beëindigen".

 

 

Waar het mij om gaat is het gegeven, dat een tarief van 0,10 per minuut zomaar verhoogd wordt naar 0,45.

 

De opzeggingsmogelijkheid komt mij goed uit, daar wij vanaf november j.l. een digitenne hadden aangeschaft, daar er in de woning welke wij voor drie maanden hebben gehuurd geen kabel aanwezig was.

 

Normaal had ik nog tot november 2008 dienen te betalen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...