de vrije fries Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 hoi, vanaf 2 februari is het 2de kanaaal van tele 2 voetbal ook te zien via cds 12515 h 5/6 22000 bron: cds nieuwsbrief. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Johan45 Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 ja daar waren we al achter zonder nieuwsbrief. Nu ook bij CDS Tele2 2e kanaal En van de website. 2e TELE2-KANAAL VIA DE SATELLIET! Goed nieuws voor alle abonnees met het Tele2-pakket! Met ingang van 2 februari 2008 zal ook het tweede Tele2 Voetbal-kanaal te zien zijn via de satelliet. Wanneer meerdere Eredivisiewedstrijden tegelijk worden gespeeld, kunt u op het hoofdkanaal en op het tweede kanaal naar een live-wedstrijd kijken. Dus dat betekent nóg meer live-voetbal en nóg meer doelpunten! Het algemene uitzendschema voor het tweede Tele2-kanaal is als volgt: Zaterdag van 17:15u – 21:30u; Zondag van 12:15u – 16:30u. Definitieve uitzendtijden zijn afhankelijk van de speelschema’s in het Eredivisievoetbal. Het tweede Tele2-kanaal is te vinden op CanalDigitaal voorkeuzekanaal 39. Technische informatie van deze zender vindt u in de CanalDigitaal zenderlijst voor digitale televisie (PDF). Indien u gebruik maakt van de CanalDigitaal zendervolgorde, dient u de zenderlijst op uw satellietontvanger opnieuw in te laden. Zie voor meer informatie de handleiding van uw satellietontvanger of neem contact op met uw plaatselijke CanalDigitaal dealer. Wij wensen u veel kijkplezier! 01-02-2008 Vult u rustig aan !!!
Gast PieterB Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Voor welke zender komt dit in de plaats? Ze gaan het toch niet flikken om er nog een zender tussen te prakken??!!
Fred_M Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Volgens mij op de "oude" plek van RNN7 op de astra 19.2 Groeten, Fred
Gast PieterB Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Inmiddels was ik daar ook achter. Gek, ik had RNN7 niet eens gemist.....
Gast Thijzel Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: PieterB Inmiddels was ik daar ook achter. Gek, ik had RNN7 niet eens gemist..... Zijn wel flink bezig verder nog... * Zone Club stopt per 1 februari 2008 * Etalagekanaal per 1 februari in Set Top Box-pakket Nu nog even opbokken met dat Yoga gedoe (BiB) en die ruimte beschikbaar maken voor een hele dag Film 1.3
W3ird_N3rd Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: PieterB Voor welke zender komt dit in de plaats? Ze gaan het toch niet flikken om er nog een zender tussen te prakken??!! Ze zenden maar 8 en een half uur per week uit begrijp ik, in het weekend? Dan zouden ze ook Man-X (dezelfde transponder) kunnen onderbreken hiervoor. Het zou me uiteindelijk ook niet verbazen als de doelgroep van Man-X er geen bezwaar tegen zou hebben om naar gespierde zwetigere mannen te kijken die achter een bal aanhollen en door de modder...eeeuh.. laat maar. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
pendragon1 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Nog niks te zien op de zender. Vanavond is er toch echt voetbal en meerdere wedstrijden. Op Tele2 (kanaal 1) gewoon beeld voor de wedstrijd van AZ-PSV. 1x DM900 en 1xDM800
Ome Merde Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 hier wel beeld, Heerenveen (yeehaw, net 1-0 ! ) - Vitesse het beeld is echter om te janken, zo slecht van kwaliteit. als dit zo blijft ben ik de zender liever kwijt dan rijk. maargoed, zeuren kan altijd nog, er is i.i.g beeld merDe deze ruimte is te huur
pendragon1 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Apart dat ik wel beeld heb op het 1e kanaal en op het 2e dan niet. 1x DM900 en 1xDM800
Ome Merde Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 heel apart. Tele2-2 zit in het zelfde abonnement als een Tele2-1 abbo (je hebt gewoon een extra kanaal erbij). staat RNN7 nog in je lijst ? die plaats/frequentie heeft ie dus overgenomen ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Rules Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb ook geen beeld op t tweede kanaal.. apart?
allez l'om Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 ook hier niks te zien Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast fratam Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Nee ook hier niks ! Geen kaart melding!!
Ome Merde Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 ik heb hem er, as we speak, even op laten staan. ik heb nog steeds continu beeld tis inmiddels 2-0 voor Heerenveen, dit even terzijde wat voor receiver gebruik je en heb je de update wel binnen ??? zoals je ziet is het beeld dus om te janken : merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen