Gast Hakkie Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Heb je de pids etc van het kanaal? Heb RNN7 verwijderd en een transponder search gedaan. Kreeg keurig 'Tele2 2e kanaal' erbij, maar beeld ho maar. 't Andere Tele2 kanaal draait prima.
Sateo Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Kun je wat informatie geven over de transponder e.d. ?
Ome Merde Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 whaaaaa ... beeld staat nu opeens stil hij gaat lekker daar ... gloeiendegloeiende .... merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 haal de info uit onderstaande bijlage (beeld staat nog steeds stil hiero) merDe deze ruimte is te huur
chukky2 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 denk dat we idd eerst de update van maart binnen moeten krijgen
Sateo Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Nu ineens ook hier beeld. Wel net zo belabberd als bij Ome Merde, maar dat terzijde. Niks voor hoeven doen, trouwens :-) Wat wel vreemd is: Op de DM600 is het beeld superslecht (hetzelfde als het voorbeeld van Ome Merde), terwijl het op mijn DM7000 gewoon goed is.
Gast Hakkie Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Huhhh, hier ook beeld nu. Channel down/up gedaan en beeld. Niet veel slechter dan Tele2 1 trouwens.
pendragon1 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 'k zag dat het 12514 was ipv 12515, dus heb ik een scan gedaan op 12514 en nu heb ik hier ook beeld. Beeld is hier idd wel wat slechter dan op de andere Tele2 zender, maar ook weer niet super slecht. Kijk nu PiP PSV scoort net 1-0 1x DM900 en 1xDM800
boekkie Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Ome Merde haal de info uit onderstaande bijlage (beeld staat nog steeds stil hiero) merDe Ik heb het zo ingevuld,als Ome merde,en nu wel beeld,bedankt groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Ome Merde Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 no problemo. beeld is hier trouwens weer terug ... merDe deze ruimte is te huur
satcat Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Even uit mijn geheugen.RNN7 werd er destijds smalbandig bijgezet zodat de andere kanalen geen kwaliteit zouden hoeven inleveren. Als je nu op dit zelfde kanaal voetbal gaat uitzenden moet het dus wel knudde worden of moeten de andere kanalen nu toch inleveren?
pendragon1 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Beeld is inderdaad minder dan op de andere Tele2 zender. Het valt vooral op bij snel bewegende beelden (en die heb je bij voetbal regelmatig). Spelers worden dan streperig, vooral als het dichtbij is. 1x DM900 en 1xDM800
de vrije fries Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 hoi, hier eerst ook geen beeld maar na enige tijd wel beeld is inderdaad wat blokkig bij de snelle bewegingen. ben wel bij met deze zender beter iets dan niks en de wedstrijd was om te smullen 7-0 voor mijn heerenveen groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen