W3ird_N3rd Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik heb hem er, as we speak, even op laten staan. ik heb nog steeds continu beeld tis inmiddels 2-0 voor Heerenveen, dit even terzijde wat voor receiver gebruik je en heb je de update wel binnen ??? zoals je ziet is het beeld dus om te janken : merDe Dat beeld is perfect, als je het nog in originele resolutie hebt hoef je het alleen maar te deinterlacen. Kan ik met dit voorbeeld niet meer doen omdat je het zonder te deinterlacen al verkleint hebt. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast pontje Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 van harte van een ajax fan. heb genoten. geniet er altijd van .die club die elk jaar opnieuw moet opbouwen zijn ze zeer goed
Gast edske Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 zoals in een ander topic al gemeld, heb ik ook beeld (nog niet super maar dat kan ook aan de spelende clubs liggen.....) maar wat zou de reden van tele 2 zijn om 3 maanden voor het aflopen van het uitzendcontract met een tweede sat voetbalkanaal te komen?
René Verbiest Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Heb 'm ook ingelezen, ging gelijk open en over het beeld kan ik alleen maar zeggen, dat ik niet of nauwelijks verschil in kwaliteit zie, vanaf, ongeveer 2 meter aftand, van het scherm. Moet ik erbij zeggen dat ik een CRT breedbeeld 70 cm heb. Als jullie naar een grote LCD kijken, geloof ik jullie commentaar op de beeldkwaliteit onvoorwaardelijk.
pendragon1 Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb ook een 70cm CRT (nog wel) en ik zie toch wel degelijk verschil. Wanneer voetballers snel rennen en het beeld mee gaat, dan worden de voetballers blokkerig. ook wanneer het beeld van afstand is (kleine poppetjes) dan zijn ze een stuk minder scherp dan op het 1e kanaal. 1x DM900 en 1xDM800
Littlesat Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Het schijnt een probleem met de aanlevering te zijn... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
René Verbiest Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Inmiddels is mij dat ook opgevallen, 't is te hopen dat er hier nog wat aan gedaan gaat worden.
Littlesat Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Bron: KPN Digitenne ? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast PieterB Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Ik ben geen fan van voetbal noch van Het Gesprek maar nu merk ik (woensdagavond) dat op het hoofdkanaal voetbal wordt uitgezonden en het 2e kanaal een testbeeld. Dan moet het toch mogelijk zijn om op één van de kanalen het voetbal uit te zenden en op het andere kanaal Het Gesprek??!! Is iedereen blij...
Littlesat Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 De restcapaciteit van Tele2 Voetbal2 is 's nachts voor man-X. Ik verwacht dat overdat een andere kandidaat hierop kan komen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast fri Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Opnieuw een slechte beeldkwaliteit op het 2e Tele 2 kanaal.(in vergelijking met het andere kanaal) Ik hoop toch echt dat ze dit gaan verbeteren. Misschien wordt het tijd om met z'n allen een mail te sturen naar Canal Digitaal.
Gast rened Geplaatst: 11 februari 2008 Geplaatst: 11 februari 2008 inderdaad was gisteren even bij mijn schoonpa Die hebben maar een 55 cm tv en zelfs daarop was het niet om aan te zien Waarom zou die zender nu zo slecht zijn
Gast fri Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Ook vandaag weer een "prima"beeld op het 2e Tele2 kanaal. Niet dus,is zeker nogal moeilijk om het in dezelfde kwaliteit uit te zenden als het 1e kanaal
Ou-Tannu Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 idd.. tis gewoon streepjes Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
guppje29 Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Wat wil je met de rest capaciteit van die transponder. bij RNN 7 was het beeld al slecht. laat staan met snel bewegende beelden zoals bij tele 2. Dit was te verwachten en dat de kwaliteit beter wordt op deze zender hoef je denk ik ook niet te verwachten. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen