Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Ik heb een MSI Moederbord, en wil de DVD speler als eerste opstartschijf. Kom wel in de bios, maar verder kan ik het niet vinden. Heb dit ruim een maand eerder gevraagd, maar met de zoekfunctie kan ik dat niet meer terug vinden. Tot vorige week werkte het, nu ineens niet meer.
Ome Merde Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Ik heb een MSI Moederbord daar zijn er tientallen van. het type zou wel handig zijn, wellicht kan iemand het dan opzoeken in de manual merDe deze ruimte is te huur
Hellum Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 type maakt niet echt uit, zolang je het bios type maar weet: Award, Phoenix, AMI (weet niet of ze allemaal nog bestaan) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Morgothzz Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Start je pc op en ga naar je bios. - Ga naar "Advance BIOS Features" - Gebruik de pijltjes toets om naar beneden te gaan tot "first boot device" en klik dan op enter. - Selecteer hier je cd-rom - Kies voor "second boot device" voor HD - kies eventueel een third en fourth boot device. - klik op F10 (save) en kies voor Yes. Reboot je pc Regards 'Life Is A Joke'
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Dat was de oplossing, Scheenschots allemaal bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen