cobes Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 heeeeel lang geleden was er hier een topic over iemand die een computer museum ging beginnen en hier om oude computers heeft gevraagd, ik ben eigenlijk benieuwd wat daar van terecht gekomen is. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Hellum Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 dan heb ik nog staan: Atari 1024ST Philips P2000T met Basic module Laser 500C (die kan ook al weg zijn) Telesports mentor Atari 2600 gratis op te halen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Zilverster Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 @cobes, Dat, komt me bekend voor ............... Was het geen Rotterdam ,denk dat ze daar de schrik van toen nog niet weer te boven zijn. Ben zelf na al die maanden eigenlijk ook wel nieuwschierig wat er van is geworden Net even gezocht, kan het zijn dat je deze link bedoelde, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast JJK Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Heb je ooit nog eens gehoord of je doosje is aangekomen. Of is dat bij Correct in de koopjeskelder terecht gekomen
Zilverster Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 @JJK, Ja, dat doosje is toen wel aangekomen, ik zou altijd nog een keer een uitnodiging krijgen om te komen kijken als alles klaar zou zijn. Ik denk dat ze nog bezig zijn met uitpakken , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Noordzee Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Tegenover de koopjeskelder is dat Radiomuseum. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
cobes Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 @Zilverster ja dat is hem geloof ik, ik heb namelijk nog een paar van de eerste zx spectrums hier staan en vind het zonde om ze weg te gooien. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Zilverster Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 @cobes, Dan wacht daar maar even mee zou ik zeggen, ga deze week even in overleg en kom hier op terug, denk wel een liefhebber te weten , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 @cobes, Liefhebber gevonden, zoals ik al dacht en je kent hem ook wel, we hadden het er nog over deze week .............. Laat maar even weten hoe e.e.a. te regelen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
cobes Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 oeps, houd hij dan nog wel tijd over voor ons onderzoek?? ik heb er ook nog boekjes bij gevonden om te proggen. je hoort nog wel ik leg ze in elk geval appart. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Zilverster Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 @cobes, Prima, bedankt namens.........., gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen