Digipaps Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Beste medesatters, voorheen starte mijn PC gewoon door zonder dat ik zeg maar mezelf moest aanmelden. Nu stopt hij met het scherm administrator aanmelden. Moet ik eerst dat icoon aanklikken en dan gaat ie verder...ik wil dit niet. Weet iemand hoe ik dit er weer uitkrijg?? Bijvoorbaat mijn dank. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Gast aart44 Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Ja klik op start uitvoeren,typ of kopieer "control userpasswords2" en een ram op enter. Vinkje weghalen bij "gebruikers moeten een naam en wachtwoord invoeren" en overnieuw opstarten.
Digipaps Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Geplaatst: 1 februari 2008 @aart44 Da's wel heeeeel rap..thanks man.. Ok, gedaan wat je zei en de volgende keer moet het dus goedgaan.. weer wat geleerd, wist niet dat dit ingebakken zat.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Digipaps Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 En inderdaad gaat het nu wel goed, waarvoor dank digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Gast gerard0610 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Deze tip neem ik even mee. Dan kan ik tenminste iets nuttigs doen tijdens het opstarten Bedankt Gerard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen