Ga naar inhoud


Hart massage voor de hond.


Unetwork

Aanbevolen berichten

Citaat:
Helaas zelfs dit heeft niet meer mogen baten.

Alles gedaan maar de moeder heeft de pub toch doodgedrukt.

Jammer dat het hondje het niet gehaald heeft.

Zelf heb ik ook al eens een nestje pups (8stuks) gehad, waarvan er 1 door de moeder verstoten is geworden. Ik heb hoe dan ook dat pupje erdoor gekregen en naderhand zelf gehouden. Het beestje is 14½ geworden, maar heeft zijn hele leven een gedragsstoornis gehad, wat gedurende haar leven, voor mij voor grandioze dilemma's gezet heeft.

Ik zeg na deze ervaring; een pup die door de moeder verstoten wordt, ja zelfs doodgedrukt wordt, daar is iets mee en dat voelt de moeder perfect aan. De natuur beslist in die gevallen radicaal en daar moeten wij mensen niet de helpende hand gaan bieden.

maar toch, respect voor jouw handelen.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt iedereen voor jullie warme reacties in deze koude dagen.

 

Tja het heeft niet mogen baten en je krijgt er toch een heel droevig gevoel bij om zo'n klein hulpeloos ding dood te zien gaan.

De laatse keer dat ik moest ingrijpen was in 2001 toen 300 meter bij mij de oorlog uitbrak.

Toen door de shock had de moeder ook geen melk, en ik zat toen 8 jonge pubs met de ene hand bij te voederen en met de andere hand de Nederlandse media te informeren.

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...