Ga naar inhoud

Problem met DSB9800 - geen Signal

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De knop op de receiver 4 sec ingedrukt houden<BR>dan reset de tuner zich.<BR>Meestal zijn dan de problemen opgelost<P>suc6<P>Reteip

Geplaatst:

Helaas, naar het resetten van de decoder nog stets melding "geen signaal". Heb ergens gelezen dat het an de elco's zal kunnen liggen. Wie weet er hier meer van. En als het aan de elco's ligt, hoe of waar kan ik zo iets laten vervangen?

Geplaatst:

Heb een DSB9800 met allcam amon 4.0. Had PW en Canal+. Was met een funcard an het testen. Nu krijg ik bij het opstarten van de decoder de melding "geen Signal". Bij het zappen meldt hij dan "kanaal op dit moment niet beschikkbar". Signalsterkte is O.K. een cam wordt ok goed herkent. Haal ik het cam eruit kan ik wel FTA zien, zet ik het cam terug lukt zelfs FTA niet meer? Heeft iemand een oplossing wat hier an de hand is?<P>Alvast bedankt voor jullie hulp<P>Groetjes Regi

Geplaatst:

Niemand die men kan helpen?<BR>Heb van alles al geprobeert. Heb de cam ook al weer teruggezet naar s/w 1.13f maar ook dat geeft geen verandering. Wie weet wat ik moet doen?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.