Raphie Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb een perfect werkende HTPC die dmv HDMI via 1080p is aangesloten op m'n Pioneer LX508 KURO Plasma Nu wil ik hier graag een HD compatible DVB-S kaart inzetten, waar ik ook een gbox client op kan draaien (dit alles onder Vista) Welke kaart is HDTV compatible en kan overweg met softcams onder Vista? VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Psychosammie Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Ik lees heel vaak over FloppyDTV, maar geen idee of die aan jouw eisen voldoet. Ik ben wel heel nieuwsgierig naar jou configuratie. Waar bestaat die uit? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
grunnsat Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: Raphie Nu wil ik hier graag een HD compatible DVB-S kaart inzetten, waar ik ook een gbox client op kan draaien (dit alles onder Vista) Welke kaart is HDTV compatible en kan overweg met softcams onder Vista? Je zult op zoek moeten naar een DVB-S2 tuner kaart. HDTV wordt daarmee uitgezonden, of zal daarmee uitgezonden gaan worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen