Polleke2 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Weet iemand hoe laat en op welke zenders de A1 GP live te zien is omdat RTL7 em niet live uitzend.
Gast paulvr Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 A1 GP ???? Wat voor code is dat? Als je wilt dat mensen reageren lijkt het me slim om geen afkortingen te gebruiken, ik heb echt geen flauw idee waarover je het hebt. Ik ontvang een paar zenders die zich A1 noemen maar dat zal wel niet bedoeld zijn.
Timm1983 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Polleke2 bedoelt Grand Prix Formule 1 ...? Jammergenoeg nog geen zender gevonden die het live en vroeger uitzend dan RTL7. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
hummy62 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 De race is volgens mij alleen live te zien via Sky Sports. ik heb de Qualifying gekeeken via de feed op 12.5 West 11147 V 13333 7/8 maar dat was in 4:2:2 dus niet in 4:2:0 ik denk dat daar de race ook te zien zal zijn. Hummy.
Polleke2 Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Geplaatst: 3 februari 2008 Ik geloof dat premiere het live uitzend in ieder geval bedankt en volgens mij is dit de originele naam A1 Grandprix.
Ome Merde Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 klopt, A1GP : http://nl.wikipedia.org/wiki/A1GP merDe deze ruimte is te huur
Fiene56 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Vorig jaar hadden ze een livestream op de officiele A1GP-Homepage. Of dit nu ook weer is moeten we afwachten. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen