Gast satpiet 200 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 ik zelf een labrador zwarte en een witte golden retriever en ook nog 2 katen voor de muizen
Gast decodertje Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 hier een cairn terrier en een malthezer
Alventali Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 euuh zie mijn avatar. Alleen dan de langhaar dwergteckel. Normaal 6 stuks in totaal. 5 teven 1 rode , 1 roodtijger , 3 Black & Tan 1 reu en dat is een zwarttijger. En tijdelijk een chocolade tijger Waarmee we heel serieus maar niet grootschalig ook fokken. Is eigenlijk net zo'n uit de handgelopen hobby als het satteliet gebeuren. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast 3mps Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 IK wilde er nooit aan beginnen,een hond in huis. Maar mijn vrouw heeft me toch overgehaald van de week. Ze kreeg een hondje aangeboden van een kennis en ze zou en moest dat beest hebben. Zelf kan ik er nog niet aan wennen.
Hellum Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 1 golden retriever. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Pacman Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 God zij dank geen dieren in huis hier.
Gast 3mps Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Pacman God zij dank geen dieren in huis hier. da' s duidelijke taal
minplus Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 De 200.000 mijten in je bed niet meegerekend.... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Fiene56 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 2 ruwharige eigenwijze tekkels, genaamd Fiene en Henk en twee papagaaien Kees en Teun. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
SatelliteOfLove Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 1 bruin langhaar Chihuaua, 1 wit Malteser en 5 ratten wonen hier bij ons. Niet 1 is van mij. Satellite of Love
Timm1983 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb geen hond maar wel een kat, hij luisterd naar de naam "Scotty", hij ziet er uit zoals Garfield Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Penthe Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 heb 2 geadopteerde podenco´s en 1 galgo, hele lieve Spaanse jachthonden gered van mishandeling/dood.
uniden Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 een eigenwijze kooiker dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Gast Pacman Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: minplus De 200.000 mijten in je bed niet meegerekend.... En een verdwaalde spin, maar die stinken niet zo als een hond.
Alventali Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Citaat: heb 2 geadopteerde podenco´s en 1 galgo, hele lieve Spaanse jachthonden gered van mishandeling/dood. En dat vind ik nog steeds een geweldig iets van je Penthe Wij bemiddelen wel met regelmaat in een herplaatser ( teckels dan ) Maar om daarnou te spreken van de dood gered nee zo iets groots is het niet Wel geven we ze daarmee een plekje waar ze lekker Teckel kunnen zijn. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen