Penthe Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Geinig gezicht man! Je doet goed werk dat is op zekers een dik feit!
Pestvogel Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Er zijn honden en er zijn teckels. Ik heb teckels.Groeten.
Alventali Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 hahahaha Idd ik zeg het nog altijd een Teckel is geen hond. Ik wou ook geen hond meer na een kruising mechel doberman die we gehad hebben. Vandaar dat we nu dus teckels hebben. Mooi teckel koppie hoor. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Penthe Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Vergeet podenco´s niet en galgo´s dit zijn ook geen honden maar kinderen, helaas in Nederland nog niet zo bekend en hoop dat dit wel een favo ras wordt want net zo lief als de teckel hoor.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 tussen haakjes waar kan je het strand op in spanje met de honden??
Alventali Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Origineel bericht van: Penthe Vergeet podenco´s niet en galgo´s dit zijn ook geen honden maar kinderen, helaas in Nederland nog niet zo bekend en hoop dat dit wel een favo ras wordt want net zo lief als de teckel hoor. Een teckel is niet lief Penthe. ( tuurlijk wel maar het zijn een stel eigenzinnge beesten) luisteren absoluut niet. Alleen als ze wat horen ritslen en denken dat er iets te snaaien valt dan doen die oren het in 1 keer wel heeeeeel erg goed. Maar zo zijn de meete honden wel lief Penthe het is in 90% van de tijd de baasjes die dat verknallen. Maar volgens mij hebben die honden bij het paradijs gevonden dus dat zit daar wel goed. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gekkenhuis Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Okee hier is mijn hond dan. Hij heeft 1 flap oortje Maar heel lief voor kinderen.
ReneBee Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 @ Penthe, Een mooi setje heb je daar! Aan de andere kant toch maar hopen dat de Podenco geen favo ras wordt. De broodfokkers liggen dan weer snel op de loer. Die zorgen er wel voor dat zo'n ras volledig kapot gefokt wordt. René.
D.Quijote Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 @ Satpiet 200 Origineel bericht van: satpiet 200 tussen haakjes waar kan je het strand op in spanje met de honden?? Waar veel badgasten liggen mag het zo wie zo niet, ook staan er wel bordjes. Over het algemeen is het verboden, je zou de plaatselijke ayuntamiento vragen of het is toegestaan en waar. Google maar eens op "playa para perros" leer je gelijk wat Spaans Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast brombeer Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Hallo dit is een van mijn vrienden (heb er drie). Moi Brombeer.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 de kate van mijn liggen de hele dag voor de openhaart te muren
R@oul Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Hij is heel mooi. Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
cobes Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Origineel bericht van: D.Quijote @ Satpiet 200 Origineel bericht van: satpiet 200 tussen haakjes waar kan je het strand op in spanje met de honden?? Waar veel badgasten liggen mag het zo wie zo niet, ook staan er wel bordjes. Over het algemeen is het verboden, je zou de plaatselijke ayuntamiento vragen of het is toegestaan en waar. Google maar eens op "playa para perros" leer je gelijk wat Spaans Salu2, D.Quijote is ook niks mis mee, want als ik in Spanje op het strand ga liggen dan liever niet in de hondenpoep. Veel mensen zeggen dat zij een honde vriend zijn en laten de hond dan poepen en pissen op het strand. deze zijn duidelijk geen mensen vriend dus. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast satpiet 200 Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 je heb hier ook stuken strand voor honden ook zoomers
Gerhard Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Dit is onze kanjer Zijn naam is Dinkie een jack russel van iets meer dan 12 jaar oud Groeten Gerhard (Atlantis)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen