Gast schotel Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Druk ik op een knopje in het menu van de Dreambox en haal wat op, zap naar hotbird en ik kan kijken? Toch grappig niet dan....... grt. Schotel.
Nesclan Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Bedankt voor de tip! *Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse
Creatura Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Mag jij van de moderator deze geheimtaal wel hier neerzetten? Maar je hebt gelijk, ik geniet al sinds afgelopen zondag van de mooie parades in Rio. Vannacht de laatste VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
Gast schotel Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Origineel bericht van: Samba de Quintal Mag jij van de moderator deze geheimtaal wel hier neerzetten? Wat is er verkeerd aan om iets mede te delen? Ik heb niet zoveel verstand van coderingen. Voor hetzelfde geld is ie free-to-air. Ik vind het gewoon leuk om met knopjes te spelen. En ik weet dat heel wat brazilianen deze dagen heimwee hebben. Grt. Schotel.
Creatura Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Nee, al lange tijd weer op zwart VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
Gast schotel Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Ik kan het juiste knopje ook niet meer vinden. Grt Schotel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen