bash! Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Is er iemand die wat settings voor update servers heeft? Ik zoek eigenlijk een server waar de nabilo voor de mutant 200 op staat. Gr Bas There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Cobus R Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 je kunt hem vinden bij denktenk http://www.denktenk.com/modules/wfdownloads/visit.php?cid=27&lid=692
bash! Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Geplaatst: 3 februari 2008 thnx.. die had ik al gevonden, maar mijn laptop heeft geen com poort meer. Zou het met een eigen ftp ook gaan? There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Cobus R Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 ik denk het wel toch ? maar je moet hem dan hoe dan ook met serieel erin zetten.
paardengek Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Helaas, De mutant 200 kun je alleen maar serieel flashen. De Relook 400 is via USB te flashen De Cubecafe 250 kan alleen maar op seriele maniet geflased worden. Zie www.denktenk.com Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen