EL PIÑO Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Ik ben gisteren een tijdje bezig geweest om settings in mijn Mutant 200S te krijgen m.b.v. DreamboxEdit maar het lukt me niet goed. De settings worden goed geüpload (standaard instellingen) of zo lijkt het, maar het reloaden van de settings werkt niet bij mij. Wanneer ik de ontvanger reboot komen ze er ook niet bij te staan. Misschien is het van belang maar ik heb de lijst aangepast (de lijst van spongebob was het, ik heb de Nederlandse zenders vooraan gezet) zou dit het kunnen zijn? Alle zenders die in de lijst staan waren overigens ook al ingelezen op mijn receiver, dus dat kan het probleem niet zijn. Wie heeft er een idee? Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Cobus R Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 ik doe het ook altijd met dreamboxedit en hier werkt het perfect moet ik zeggen maar heb wel nabilo erop staan maar probeer eens de lijst gewoon als hij is erin te zetten dan dan weet je of het aan jou veranderingen ligt of niet. ?
Ome Merde Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 ik heb zonder enig probleem een door-mij-zelf aangepaste lijst (zendervolgorde) van Pet123 met DreamboxEdit v2.02 erin geschoten. wel ff reload settings klikken als ie erin zit merDe deze ruimte is te huur
EL PIÑO Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Geplaatst: 3 februari 2008 Krijg hem er vreemd genoeg echt niet in met Dreamboxedit, met Dreamset gaat het prima, ook aangepast.. Vreemd. Nu maakt het mij heel weinig uit hoe ik die kanalenlijst er in zet als het maar lukt dus doe ik het in het vervolg wel op deze manier . Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
iemand Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 heb je wel het wachtwoord aangepast in de setting ? gr. Erik
EL PIÑO Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Geplaatst: 15 februari 2008 Het wachtwoord stond correct ingesteld ja. Ik gebruik Gemini en het wachtwoord voor dat image is gewoon dreambox, zo bleek. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen