Gast Django Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Wie weet de voordeligste gas- en electriciteitsleverancier in Flevoland en heeft daar ervaring mee. Zowel positief als negatief. Via Google kom ik er door alle aanbieders en alle mogelijkheden er eerlijk gezegd niet meer uit. M.a.w., ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Wij zijn maar z'n tweeën + en een stel huisdieren.
Gast aart44 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Je zou eens kunnen kijken op de site van Ben Woldring http://www.gaslicht.com/nl/ Zelf geen ervaring mee ook geen idee of ze het wel allemaal zijn.
satcat Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Ik heb die side eens bekeken en verbaas me. Nergens is een kWh-prijs terug te vinden dus kan je niets controleren. Ik heb mijn eigen gegevens eens ingevuld en zie dat ik bij enkele maatschappijen zelfs geld krijg als ik bij hen stroom afneem. Dit krijg je natuurlijk alleen voorelkaar met aftrek met de heffingskorting energiebelasting.(€236,81) Maar als ik de berekeningen zelf maak van Essenttarieven dan is die heffingskorting-energiebelasting er nog niet afgehaald. Dan is mijn conclusie of ze zijn inconsequent met de berekeningen of er zijn maatschappijen die geld weggeven. Mijn verbruik is dag 400kWh en nacht 800kWh.Erg weinig dus. Het verbaast me ook dat ze je huisnummer perse nodig hebben om een berekening te maken.
Gast Django Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Kan slotje op. Ik heb net de zaak geregeld via een hint van een Sat-lid.
kaelem Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Enne mogen wij niet meeprofiteren dan......!!!! -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
satcat Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Hoera ik bespaar per jaar €12,96 als ik overstap. Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Poetsdoekje Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: Django Uiteraard.www.energiedirect.nl Yep, die heb ik ook, gemakkelijk, goedkooop en handig, je regelt alles per mail of per internet, niks geen rekeningen e.d., alles online poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Pacman Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje niks geen rekeningen e.d., GAAF, een energieleverancier die niet aan rekeningen doet ! Ik ben om !!!
alx Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Ik heb al enige jaren een leverancier (woon zelf in Lelystad)uit het oosten des lands. Eigendom van enkele gemeenten aldaar. Als je de naam ziet denk je dat ze alleen gas leveren. Hun elektra stinkt niet, de maandafrekeningen zijn in orde en dus ben ik tevreden. Er is echter een organisatie (die ook in goedkopere benzine doet) die mij elke keer voorstellen doet om goedkoper elektra in te kopen, met verwijzing naar de leverancier waar ik al koop. (Volgens mij hebben ze een hekel aan de netbeheerder in Flevoland) Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
hsdm Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 En eh...mogen we niet weten welke leverancier?
bash! Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Dat zal Cogas wel zijn En die club die ook in goedkopere benzine doet is United Consumers. Ik heb van dezelfde aanbieding gebruik gemaakt en alles verloopt tot nu toe vlekkeloos. Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
alx Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Antwoord helemaal goed. Ik durf echter geen naam te noemen, omdat ik slecht ben in het oplossen van puzzles. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen